سه شنبه 29 بهمن(12:25) 

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى شيرى: ترس بازيكنان از نباختن باعث مساوى شدن دربى مى شود

پرسپوليس در دقايق پايانى بازى با استقلال موفق شد در دقايق پايانى بازى را به تساوى بكشاند. مجتبى شيرى، مدافع پرسپوليس معتقد است تيمش در اين ديدار مستحق پيروزى بوده است. او كه از عملكرد خودش رضايت دارد هنوز هم به قهرمانى پرسپوليس در اين فصل اميدوار است

pnnc • از بازى با استقلال شروع كنيم.
– اين دربى هم مانند دربى هاى گذشته حساسيت خاص خود را داشت. وقتى از استقلال عقب افتاديم تلاش كرديم حداقل بازى را به تساوى بكشانيم و خوشبختانه به هدف خود نيز رسيديم. گل استقلال ما را غافلگير كرد اما با تلاش بچه ها يك امتياز گرفتيم.

نحوه بازى پرسپوليس به گونه اى بود كه به نظر مى رسيد براى مساوى پاى به زمين گذاشته ايد.
– اين موضوع را قبول ندارم. ما براى كسب ۳ امتياز بازى را شروع كرديم اما شرايط به گونه اى پيش رفت تا نتوانيم به هدف خود دست پيدا كنيم.

عده اى معتقدند فشارهاى بيرونى باعث مساوى شدن اين ديدار شد . با اين گفته موافق هستى؟
– خير. اين ديدار حساسيت بسيار زيادى دارد و در بين بازيكنان ۲ تيم ترس از نباختن وجود دارد و به همين خاطر بار فنى دربى پايين مى آيد و اكثر دربى ها به تساوى كشيده مى شود و هيچ فشار بيرونى براى مساوى شدن وجود ندارد.

قبول دارى استقلال بهتر كار كرد؟
– خير. آنها ۲ موقعيت گل بيشتر نداشتند در حالى كه ما بايد ۳ ، ۴ گل به آنها مى زديم.

بعد از مدت ها در پست تخصصى ات ( دفاع وسط) بازى كردى. از عملكرد خودت رضايت دارى؟
– فكر مى كنم نسبت به بازى هاى قبل نمايش بهترى داشتم چرا كه در پست تخصصى خودم بازى مى كردم و در اين پست راحت ترم. قطعاً در آينده بهتر هم خواهم شد چرا كه در دفاع وسط جا مى افتم و مى توانم بازى هاى بهترى را به معرض نمايش بگذارم. درمورد عملكردم در دربى نيز مربيان بايد نظر بدهند اما به نظر خودم بدكار نكردم.

به نظر مى رسيد مدافعان پرسپوليس روى صحنه گل استقلال مرتكب اشتباه شدند. اين موضوع را قبول دارى؟
– در آن صحنه تيم ما در حال حمله كردن روى دروازه استقلال بود كه ناگهان توپ لو رفت و استقلالى ها هم با استفاده از سرعت برهانى فوراً خودشان را به دروازه ما رساندند و جبارى نيز با استفاده از تكنيك شوتزنى اش دروازه ما را باز كرد.

يعنى مدافعان پرسپوليس تقصيرى روى اين گل نداشتند؟
– وقتى يك تيم گل مى خورد كل بازيكنان مقصر هستند. در آن صحنه ما جا مانديم و به اندازه خودمان مقصر بوديم.

بعد از اينكه تا دقايق پايانى از حريف عقب بوديد فكر مى كرديد گل تساوى را بزنيد؟
– ما بايد تا لحظه آخر تلاش مى كرديم تا گل خورده را جبران كنيم. اين موضوع را تمام بازيكنان به خوبى درك كردند و با تحت فشار قرار دادن استقلال موفق شديم دروازه اين تيم را باز كنيم.

اما اگر عليزاده اشتباه نمى كرد پرسپوليس بازى را باخته بود؟
– اين اتفاقات است كه نتايج فوتبال را رقم مى زند. گل تساوى ما نيز روى يكى از همين اتفاقات رقم خورد.

• با اين نتيجه هنوز هم به قهرمانى اميدوار هستيد؟
– هنوز ۹ بازى تا پايان فصل باقى مانده است. استقلال و ذوب آهن بازى هاى سختى در پيش دارند و ما اميدوارانه بازى هاى آينده را پشت سر مى گذاريم و به اميد خدا در هر ۳ جام قهرمان مى شويم.


پرسپوليس با وينگادا پله هاى ترقى را سپرى مى كند؟

– قبلاً مى گفتند مشكل پرسپوليس سرمربى است .حالا كه وينگادا آمده اميدوارم با حضور او اين مشكل برطرف شود. هدف ما قهرمانى در ۳ جام است و فكر مى كنم با حضور وينگادا به اين هدف مى رسيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)