پنجشنبه 10 بهمن(10:35)

مرجع خبری پرسپولیس : ثابت مى كنم لياقت پوشيدن پيراهن تيم ملى را دارم / مجتبى شيرى: زود است از قهرمانى نااميد شويم

pnnc • مدتى تو را در تركيب اصلى پرسپوليس نمى ديديم. مشكل خاصى بود؟
– نه، يك سرماخوردگى باعث شد تا بدنم ضعيف شود و روى عملكردم تأثير منفى بگذارد. براى همين كادرفنى تشخيص داد، يك هفته اى نباشم. البته در بازى مقابل فولاد جايم به خوبى پر شده بود و مشكل خاصى احساس نمى شد. در پرسپوليس كه مهره هاى زياد و خوبى وجود دارد. بايد با تلاش زياد به خواسته هايمان برسيم. من هم اميدوارم با تلاشى كه مى كنم نظر كادرفنى را جلب كنم.

pnnc • الان شرايط تيم چطور است؟
– در طول هفته تمرينات خوبى انجام داديم. اين ۲ هفته براى ما خيلى مهم است. ما نبايد اشتباهات قبل را تكرار كنيم. به خصوص حالا كه كمتر از ۲۰ روز ديگر بايد به مصاف استقلال برويم. ما اگر بتوانيم پگاه و پيام را شكست دهيم مى توانيم مقابل استقلال خودمان را در كورس نگه داريم.

pnnc • اما فاصله با صدر جدول زياد شده است!
– روى نتايج رقم خورده در فوتبال نمى توان زياد حساب كرد ما ۱۱ بازى ديگر در پيش داريم. هزار و يك اتفاق در اين مدت براى حريفانمان روى خواهد داد به همين خاطر زود است كه از قهرمانى نااميد شويم. قهرمانى مثل سيبى است كه به آسمان پرت كنند و هزار چرخ مى خورد تا دستتان برسد.

pnnc • يك زمانى خط دفاع پرسپوليس مشكل داشت ظاهراً الان مشكل به خط دفاع سرايت كرده و موتور گلزنى پرسپوليس از كار افتاده.
– ما مشكل آنچنانى در گلزنى نداريم. ما مهاجمان خيلى خوبى در اختيار داريم كه راحت مى توانند نتيجه بازى را عوض كنند اما مشكل اصلى ما اين است كه حريفانمان با انگيزه هاى متفاوتى مقابل ما قرار مى گيرند. همين پيام كه مى گويند ضعيف است و مشكل دارد ببينيد مقابل ما چطور بازى خواهند كرد.

۲۳ هفته است كه شما مى دانيد چنين وضعيتى وجود دارد. چرا راه چاره برايش پيدا نكرده ايد؟
– فكر مى كنم سيستم بازى ما براى حريفان شناخته شده و اين مسأله كار ما را مشكل مى كند حريفانمان مى آيند و به بازى بسته اى رو مى آورند و در ضدحمله ما را غافلگير مى كنند ما بايد با حفظ آرامش و تمركز خودمان اين تاكتيك را خنثى كنيم.

pnnc • مى دانيد يك مساوى يا يك باخت ديگر كار پرسپوليس براى قهرمانى تمام است؟
– ما همه اين چيزها را مى دانيم اما ما در يك بازى خانگى به مصاف حريف مى رويم به نظر من بايد در همان ابتداى كار گل برترى را بزنيم اين گل كار ما را براى هدايت روند بازى آسان مى كند.

pnnc • مثل اينكه حضورت در پرسپوليس با جدايى ات از تيم ملى همراه شده است!
– من هم مثل هر بازيكن ديگر براى تصاحب پيراهن تيم ملى انگيزه بالايى دارم. به هر حال اين مسأله به نظر كادرفنى بستگى دارد. هر چقدر هم كه دعوتم نكنند دست از تلاش برنمى دارم. سعى مى كنم با انجام بازى هاى خوب براى پرسپوليس ثابت كنم كه لياقت پوشيدن پيراهن تيم ملى را دارم.

pnnc • بازى هاى جام باشگاه هاى آسيا به زودى آغاز مى شود چه پيش بينى از آينده تيم در اين بازى ها دارى؟
– فرصت خوبى است كه توانايى هايمان را در آسيا به رخ حريفان بكشيم. چند سالى بود كه پرسپوليس شانس حضور در اين مسابقات را نداشت. حالا اين فرصت پيش آمده تا كلكسيون افتخارات پرسپوليس كامل شود. ما چيزى از حريفانمان كمتر نداريم. بهترين هاى ايران در پرسپوليس حضور دارند. اگر ما تمركزمان را حفظ كنيم و خوب تمرين كنيم به راحتى از مرحله اول به مرحله بعد صعود خواهيم كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)