پنجشنبه 1 اسفنئ(12:35) 

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى شيرى: پرسپوليس اجازه فرار به برق شيراز نمى دهد

مجتبى شيرى مدافع پرسپوليس اين روزها بى سر و صدا و بى حاشيه سعى مى كند در خدمت تيم سرخپوش پايتخت باشد. مجتبى شيرى مقابل ابومسلم بازى خوبى از خودش نشان داد و يكبار هم ناجى تيمش شد. به سراغش رفتيم تا حرف هايش را در مورد اين بازى و بازى مقابل برق شيراز را بشنويم:
pnnc • به نظر مى رسد مقابل ابومسلم روز سختى را پشت سر گذاشتيد.
من از قبل هم گفته بودم بازى بسيار سختى پيش رو داريم. ابومسلم يك تيم جوان و جنگنده است و روى ضدحملات بسيار خطرناك نشان مى دهد و قادر است براى هر تيمى دردسرآفرين شود. خوشبختانه ما قبل از بازى تمرينات ويژه اى داشتيم و برنامه هاى ضدتاكتيكى ابومسلم را مرور كرديم. خدا را شكر بچه ها به خوبى در زمين دستورات مربيان را اجرا كردند و ۳ امتياز بازى را از آن پرسپوليس نمودند.

pnnc • وقتى ابومسلم ۱۰ نفره شد همه گفتند پرسپوليس باز هم گل مى زند اما ابومسلمى ها دائم حمله مى كردند.
آنها ۱۰ نفره شدند اما انگيزه شان اصلاً كم نشد. هر كدام از بازيكنان آنها تلاششان را دوبرابر كردند تا كمبود يك بازيكن را در زمين جبران كنند. وقتى آنها يك مهاجم به زمين فرستادند كادر فنى ما صلاح ديد كه از تك گل زده دفاع شود و روى ضد حملات به دنبال موقعيت باشيم. اتفاقاً موقعيت هاى خوبى هم نصيبمان شد و اگر آنها را تبديل به گل مى كرديم الان نتيجه اى ديگر رقم خورده بود.
pnnc • يك بار توپ از دستان حقيقى رها شد و تو ناجى دروازه پرسپوليس شدى. در آن صحنه چه اتفاقى افتاد؟!
متأسفانه گاهى اتفاقات فوتبال چندان خوشايند نيست. يكبار در بازى دربى توپ را دفع كردم كه همان توپ داشت مى رفت توى دروازه خودمان! خيلى ها روى آن صحنه به من ايراد گرفتند. مقابل ابومسلم توپ از دست حقيقى رها شد و جايگيرى مناسب باعث شد تا بتوانم توپ را روى خط برگردانم. گاهى اينطورى است و گاهى هم آنطورى!
pnnc • برخورد دروازه بان ابومسلم با آن نوجوان توپ جمع كن را چطور ديدى؟
متأسفانه يك لحظه اسير احساساتش شد و به نظرم اصلاً كار درستى نكرد. هرگز نبايد بگذاريم در فوتبالمان باب شود كه فوتباليست به راحتى به بزرگتر يا كوچكتر خود بى احترامى كند. اين قضيه اصلاً در شأن فوتباليست ها و كلاً فوتبال ما نيست.
pnnc • بازى با برق شيراز را چطور مى بينى؟
برق امسال شرايط بسيار بدى داشت. شايد مصدوميت هاى پياپى بازيكنانش باعث شد تا اين تيم نتواند روند خوب روزهاى اول خود را حفظ كند و به چنين حال و روزى بيفتد. البته بايد بگويم برق حالا چيزى براى از دست دادن ندارد و با انگيزه اى متفاوت به مصاف ما مى آيد. اصلاً نبايد فكر كنيم كه اين تيم پايين جدولى است و بردنش كار راحتى است. آنها براى نجات خود از بحران به مصاف ما مى آيند و ما نبايد اجازه فرار به آنها بدهيم.
pnnc • فكر مى كنى شانسى براى قهرمان شدن پرسپوليس باقى مانده است؟
ما از روز اول دنبال هدف بزرگمان يعنى كسب عنوان قهرمانى بوديم و تا الان پا پس نكشيده ايم. سعى خودمان را مى كنيم تا بازى به بازى به صدر جدول نزديك شويم. جبران امتيازات از دست رفته هم چندان غيرممكن نيست. ۷ ، ۸ بازى ديگر باقى مانده و حريفانمان هم كار راحتى پيش رو ندارند. توكل به خدا داريم و سعى و تلاش خودمان را مى كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)