پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از صدور منع قرار تعقیب خود به خاطر شکایت سرمربی پرسپولیس خبر داد.

 در پی شکایت حمید درخشان از نعیم سعداوی، امروز دادسرای فرهنگ و رسانه حکم به منع قرار تعقیب مربی فولاد داد تا شکایت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علیه مربی فوتبال به جایی نرسد.

نعیم سعداوی این خبر را تایید کرد و گفت: امروز حکم دادسرای فرهنگ و رسانه درباره من صادر شد که بر اساس آن اتهامی متوجه بنده نبوده و قرار منع تعقیب من نیز از سوی دادسرای یاد شده صادر شده است.

مربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید: سرمربی تیم پرسپولیس بعد از مشخص شدن رای دادسرای فرهنگ و رسانه، به دنبال مصالحه با وی بوده است.

نعیم سعداوی درباره حکم دادسرای فرهنگ و رسانه که پس از شکایت حمید درخشان از وی صادر شده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: امروز متوجه شدم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار منع تعقیب برای من صادر کرده و اتهامی متوجه من نیست.

وی افزود: بعد از آنکه اعلام کردیم سرمربی پرسپولیس با یکی از بازیکنان فولاد به صورت غیرقانونی مذاکره کرده است، حمید درخشان اعلام کرد ادعای ما صحت ندارد. سپس ما تاکید کردیم فایل صوتی صحبت‌های حمید درخشان با بازیکن فولاد را داریم، ولی آقایان تهدید و درخواست کردند که اگر در این زمینه فایل صوتی داریم، آن را منتشر کنیم وگرنه شکایت می‌کنند.

مربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: در نهایت ما بخشی از فایل صوتی را در برنامه 90 منتشر کردیم و حمید درخشان هم از ما شکایت کرد. خوشبختانه بعد از بررسی دقیق این موضوع در دادسرای فرهنگ و رسانه و با حضور شاهدان، قرار منع تعویق من صادر شد و از هرگونه اتهامی تبرئه شدم.

وی خاطرنشان کرد: من این رای را به کمیته اخلاق هم منعکس کردم تا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم تصمیمات لازم را بگیرد. البته نکته جالب این است که آقایان از وقتی متوجه این رای شده بودند، با من تماس گرفتند و خواستار مصالحه و انتشار بیانیه مشترک شده‌اند!

سعداوی در پایان گفت: با این حال من این حق را برای خودم قائلم که با توجه به اتفاقات رخ داده و اتهاماتی که از طرف آقای درخشان و وکیلش به من زده شد، در روزهای آینده یک تصمیم جدید بگیرم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)