پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ‌دوتال ابتدا باید شکایتش را در فدراسیون فوتبال مطرح می‌کرد. مبلغ طلب او هم ۱۲۰ هزار دلار نیست.

مصطفی شکری در خصوص پرونده دوتال اظهار داشت: ایشان شکایتی را از پرسپولیس به فیفا در خصوص مطالباتش ارسال کرده و ما هم لایحه دفاعی خود را فردا شنبه به فیفا ارسال می‌کنیم. در این پرونده دوتال دو اشتباه دارد که ما هم این موضوعات را اعلام کردیم و ایرادهای او را منعکس کردیم.

وی افزود: با توجه به قراردادی که با دوتال داشتیم هرگونه اختلاف مالی بین بازیکن و باشگاه ابتدا باید در فدراسیون فوتبال ایران مطرح می‌شد و سپس در صورت تجدید نظر و اعتراض به فیفا می‌رفت تا نظر قطعی اعلام شود.

وی افزود: اما متأسفانه دوتال بدون اینکه در فدراسیون فوتبال ایران و کمیته انضباطی که صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارند، اقامه دعوا کند، این پرونده را به فیفا کشانده و به نظرم با توجه به قراردادی که با او داریم او اشتباه کرده و دچار مشکل می‌شود.

شکری افزود: ابتدا باید این را اعلام کنم که درست است دوتال اعلام کرده ما 120 هزار دلار باید به او بدهیم اما این ادعای او درست نیست و با بررسی‌های انجام شده ما پول کمتری باید به او بدهیم و این موضوع نیز در لایحه دفاعی ما اعلام شده است، ما انتظار داریم فیفا رأی عدم صلاحیت خود را برای رسیدگی به این پرونده اعلام کند تا موضوع در ایران پیگیری شود.

شکری در خصوص پرونده مصطفی دنیزلی نیز گفت: خوشبختانه با دنیزلی نیز تا امروز تعاملات خوبی داشته‌ایم و ایشان حسن همکاری را با ما داشته اما یک بخش از طلب ما از دنیزلی مانده که علی‌رغم دیدار هفته گذشته‌مان با ایشان هنوز آن را دریافت نکردیم. امیدواریم این طلب هرچه سریع‌تر پرداخت و پرونده مصالحت‌آمیز بسته شود و مجبور نشویم کار را از مراجع دیگر مانند فیفا دنبال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)