پرسپولیس نیوز : وکیل باشگاه پرسپولیس در پرونده علی دایی گفت: می‌توانیم از حق پرسپولیس دفاع کنیم، البته اگر دوستان بگذارند پرونده به کمیته استیناف برسد.

مصطفی شکری در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس گفت: به رای این پرونده اعتراض داریم و قرار شد کمیته استیناف در این باره تصمیم گیری کند، مشکل اینجاست که پرونده در مرحله تجدید نظر است اما برای بررسی این موضوع از باشگاه پرسپولیس 3میلیون و 800هزار تومان هزینه دادرسی خواستند.

وی ادامه داد: با برسی آخرین نسخه آیین نامه انضباطی که در سایت فدراسیون فوتبال موجود است اعلام کردیم که مبلغ درخواستی برای تجدید نظر در پرونده صحیح نیست و طبق محاسبات ما مبلغی حدود یک میلیون و نهصدوپنجاه هزار تومان باید پرداخت کنیم.

وکیل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا به پیروزی در این پرونده امیدوار است یا خیر، عنوان کرد: بله، ما اعتقاد داریم که اگر پرونده به کمیته استیناف برسد می‌توانیم از حق پرسپولیس دفاع کنیم، البته اگر دوستان بگذارند پرونده به کمیته استیناف برسد.

شکری در خصوص آخرین وضعیت وینگادا و ژوزه تصریح کرد: در مورد وینگادا و ژوزه خبر جدیدی در دست نیست و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. لوایح دفاعی خود را به فیفا ارسال کردیم. در پرونده ژوزه خیلی امیدوار هستیم با مستنداتی که ارائه دادیم رایی صادر شود که در آن منافع باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)