پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان کسر امتیاز از پرسپولیس درباره پرونده آرفی مطرح نیست و این موضوع کمی خنده‌دار است.

مصطفی شکری درباره خبری مبنی بر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس بابت ندادن طلب آرفی گفت: اصلا این طور نیست و شاید برخی‌ها خبری دیدند که ما ندیدیم. این صحبت بی‌پایه و اساسی است که متاثر از برخی سفارش‌ها مطرح شده است و آنهایی که این گونه اخبار را سفارش می‌کنند اهداف خاصی در سر دارند، اما در این پرونده‌ هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

 

او ادامه داد: آرفی ابتدا طرح شکایت خود را در کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال انجام داده بود و این کمیته‌ هم به نفع او رای داد و پرونده‌اش در رده اجرا قرار گرفت، اما وصول مطالبات باشگاه از سازمان لیگ شرایطی را دارد که باید این جریمه از آن مطالبات کسر شود.

 

شکری گفت: آرفی مجددا شکایت خود را در فیفا مطرح کرد و فیفا هم اعلام کرد چون این شکایت یک بار دیگر مطرح شده، قابلیت رسیدگی ندارد. ظاهرا آرفی مجددا درخواست نظارت بر اجرای رای را داشته و فیفا هم از او کمی اطلاعات خواسته است تا مدارکش را کامل کند که ما هم رونوشت‌های آن را دریافت کردیم. این آخرین وضعیت پرونده‌ است در این بین مکاتبه‌ای در مورد کسر امتیاز یا تهدید ما و یا نامه‌ای برای اقدام ما نرسیده و این موضوع کسر امتیاز کمی خنده‌دار است. هیچ خطری هم باشگاه را تهدید نمی‌کند.

 

شکری ادامه داد: طبیعی است فیفا هر تصمیمی بگیرد ما را سریع در جریان می‌گذارد و ابلاغ می‌کند. تازه اگر فیفا صحبت‌های آرفی و مدارکش را تائید کرد او باید به کمیته انضباطی فیفا و بررسی‌های دیگر برود و در مرحله آخر پس از کلی اقدام کسر امتیاز مطرح شود. معلوم است این خبرها به توصیه برخی افراد و بدون مدارک و دلیل زده می‌شود که ما از آن بی‌خبریم. بالاخره فیفا هر کاری انجام دهد سریع به ما ابلاغ می‌کند که مثل اینکه آقایان بیشتر در جریان این موضوع هستند تا ما.

 

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره سایر پرونده‌های این باشگاه در فیفا گفت: ولاتکو چند روز پیش شکایت کرده بود که ما تا شش روز دیگر وقت داریم که جوابیه خود را به فیفا ارسال کنیم. ضمن این که در پرونده‌ مانوئل ژوزه طبق شکایت باشگاه از این مربی او وقت دارد تا سیزدهم نوامبر اطلاعات خود را به فیفا ارسال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)