مرجع خبری پرسپولیس : هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری 5 دیدار و توقف استقلال برابر تیم انتهای جدولی راه آهن پیگیری شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ،  تیم های استقلال و راه آهن عصر امروز در حضور 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و آبی پوشان در حالی که تا دقیقه 76 از حریف خود با یک گل عقب بود موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و یک امتیازی از بازی خانگی کسب کند.

 

گل تیم راه آهن را علیرضا عباسفرد روی ریباند پنالتی حسین کاظمی به ثمر رساند و گل تساوی استقلال را مجتبی جباری وارد دروازه حریف کرد.

 

پس از پیش  افتادن راه آهن برابر استقلال حدود 1000 تماشاگر راه آهنی و پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه شعار شش تایی ها را علیه تیم حریف سر دادند.

 

استقلال با این یک امتیاز 20 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند.

 

 

شکست خانگی صبا مقابل ذوب‌آهن

تیم صبای قم در خانه مقابل ذوب‌آهن شکست خورد. دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری یک بر صفر میهمان خاتمه یافت.

 

ایگور کاسترو در دقیقه 65 گل برتری را به ثمر رساند.قضاوت این دیدار برعهده اشکان خورشیدی بود. اکبر صادقی از تیم صبا و داوود حقی و حدادی‌فر از ذوب‌آهن از داور کارت زرد دریافت کردند.

 

شکست قلعه نویی مقابل سپاهان

تیم فوتبال سپاهان در حالی که بوناچیچ سرمربی مستعفی خود را در این بازی روی نیمکت نداشت موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تراکتورسازی صدرنشین کوتاه مدت لیگ بگذرد.


سپاهان با گل های عماد رضا در دقیقه 6 و احمد آل نعمه در دقیقه 15(گل به خودی) موفق شد در برابر تک گل فلاویو لوپز برای تراکتورسازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

 

فرار فجر از باخت خانگی

فجرسپاسی در حالی که تا آخرین ثانیه ها از سایپا عقب بود موفق شد با یک گل بازی را به تساوی بکشاند. کریم انصاری‌فرد در دقیقه 75 برای سایپا و حسن فرجی دقیقه 93 برای فجرسپاسی گلزنی کردند.

 

داماش گیلان سه –  فولاد خوزستان دو
علیرضا نظیف‌کار در دقایق 8 و 57 (هر 2 از روی نقطه پنالتی) و  افشین چاووشی در دقیقه 66 برای داماش گلزنی کردند و در مقابل  حکیم نثاری در دقیقه 25 و امین متوسل‌زاده دقیقه 93 برای فولاد دو گلی را ثمر رساندند که مانع شکست این تیم نشد . همچنین  محمد غلامی از داماش در دقیقه 93 از بازی اخراج شد.

 

روز گذشته نیز نفت تهران یک بر صفر مس سرچشمه را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

 

فردا نیز پرسپولیس در کرمان به مصاف مس می‌رود، شهرداری تبریز میزبان ملوان انزلی است و نفت آبادان به دیدار شاهین بوشهر خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)