پرسپولیس نیوز : کنایه کریمی به فردوسی‌پور، شکست تیم فوتبالیست‌ها از هنرمندان و دریبل خوردن کریمی از تنابنده از حواشی جالب توجه تمرین عصر امروز (شنبه) تیم ستارگان بود.

 تمرین امروز تیم ستارگان فوتبال ایران با حضور تعدادی از هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون و همچنین بازیکنان پیشین تیم ملی  از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد. حدود 50 تماشاگر نیز با حضور در مجموعه ورزشی شهید دستگردی نظاره‌گر تمرین تیم ستارگان ایران شدند.

* علی کریمی، رسول خطیبی و عادل فردوسی‌پور اولین جلسه تمرین خود را با تیم ستارگان انجام دادند.

* قبل از آغاز تمرین حسین یاریار دقایقی با حاضرین در تمرین صحبت کرد.

* بهروز رهبری‌فرد، مهدی هاشمی‌نسب، محمدرضا مهدوی، محسن تنابنده، علی عبدالملکی، سعید بیگی، مهدی صالح‌پور، علی کریمی، علی جوادی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، عادل فردوسی‌پور، رسول خطیبی و تعدادی دیگر از بازیگران و هنرمندان از جمله حاضرین در تمرین بودند.

* حضور علی کریمی باعث شده بود چند دوربین تلویزیونی در مجموعه ورزشی شهیددستگردی حضور پیدا کنند. این در حالی بود که جادوگر سابق فوتبال ایران عکاسان و خبرنگاران زیادی را نیز به محل تمرین ستارگان کشانده بود.

* 10 دقیقه از تمرین گذشته بود که عادل فردوسی‌پور خودش را به محل تمرین رساند و شدیداً از سوی تماشاگران تشویق شد.

* در آغاز تمرین عباس رضوی، مربی تیم با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست با آقا وسط بدن‌های خود را گرم کنند.

* کریمی با دیدن فردوسی‌پور او را صدا زد و گفت: برای آمدن به زمین چمن استوک پوشیده است یا نه که این سؤال با خنده عادل مواجه شد.

* رضوی در همان آغاز تمرین بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد و از آنها خواست در دو زمان 30 دقیقه‌ای فوتبال بازی کنند. تیم زرد را فوتبالیست‌ها تشکیل می‌دادند و تیم بنفش از هنرمندان تشکیل شده بودند که این دیدار 4 بر 3  به سود تیم هنرمندان به پایان رسید. محسن تنابنده، مهدی صالح‌پور و سعید بیگی (2 گل) برای تیم هنرمندان و رسول خطیبی (2 گل) و عادل فردوسی‌پور برای تیم فوتبالیست‌ها گلزنی کردند.

* دو لیدر از روی سکوها با فریاد تک‌تک حاضرین در تمرین را تشویق می‌کردند و در این بین علی کریمی و عادل فردوسی‌پور بیشتر از همه مورد تشویق قرار گرفتند.

* زوج خط دفاع تیم فوتبالیست‌ها را مهدی هاشمی‌نسب و بهروز رهبری‌فرد به یاد دوران حضورشان در پرسپولیس تشکیل داده بودند که در این بین هاشمی‌نسب بارها با نفوذ‌هایش روی ضربات ایستگاهی با ضربات سر دروازه تیم هنرمندان را تهدید کرد.

* علی عبدالملکی، دروازه‌بان تیم فوتبال هنرمندان بود و در چند صحنه عکس‌العمل خوبی از خود نشان داد.

* کرکری بین دو تیم در دقایق پایانی بازی به اوج خود رسیده بود. در این بین هر یک از بازیکنان تیم هنرمندان وقتی گلی به ثمر می‌رساند برای علی کریمی کری می‌خواند.

* علی کریمی از نظر بدنی در شرایط بدنی مناسبی قرار ندارد و در اکثر صحنه‌ها از توپ جا می‌ماند، حتی در یک صحنه نیز محسن تنابنده او را از پیش رو برداشت.

* فردوسی‌پور خیلی سعی می‌کرد در طول بازی دریبل کشویی معروف خود را بزند. او حتی یکی دو موقعیت گلزنی خوب را از دست داد تا صدای همبازیان خود را در بیاورد.

* پس از سوت پایان بازی حدود 50 تماشاگر به درون زمین ریختند و با ستارگان حاضر در زمین عکس گرفتند که در این بین بازار گرفتن عکس از علی‌کریمی و عادل فردوسی‌پور داغ‌تر بود. ضمن اینکه عکاسان از علی‌کریمی و عادل فردوسی‌پور خواستند که دست بر شانه یکدیگر بیندازند تا عکس یادگاری بگیرند که آنها نیز این کار را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)