معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌گوید اجازه نمی‌دهد پاداش آسیایی این باشگاه در جایی غیر از پرسپولیس هزینه شود.

ابراهیم شکوری درباره جایزه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من به هواداران قول می‌دهم اجازه نمی‌دهیم یک سنت از این پول در جایی غیر از پرسپولیس هزینه شود. اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ بدهد من یک لحظه هم در پرسپولیس نمی‌مانم. ان‌شاءالله این پول در راستای بهبود زیرساخت‌های این باشگاه هزینه شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس موفق به جذب رضا قوچان نژاد نشد گفت: زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدیم هفت سهمیه لیگ برتری ما تمام شده بود و نمی‌توانستیم بازیکن لیگ برتری جدید جذب کنیم. درباره رضا قوچان نژاد به صورت شفاهی صحبت کردیم اما او دو مشکل عمده داشت، ابتدا بحث حضور خانواده اش در ایران بود که کار را سخت می‌کرد و بحث دوم درباره رضایتنامه‌اش بود که باید مبلغی پرداخت می‌کردیم. برای کشور ما ۶۰۰ هزار دلار و یک میلیون دلار زیاد است و از طرف دیگر این پول می‌توانست تیم ما را دچار چالش کند چون ارقام بازیکنان ما کاملا مشخص است. البته اگر می‌خواستیم یک بازیکن لیگ برتری جذب کنیم باید عیسی آل کثیر را از لیست خارج می‌کردیم که کار خوبی نبود. اگر قرارداد این بازیکن رافسخ می‌کردیم شاید با پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌های قطری یا تیم‌های رقیب روبرو می‌شد و به آن باشگاه‌ها می‌رفت چون دیگر آن زمان بازیکن ما نبود.

او ادامه داد: متاسفانه جوی به راه افتاده که تیم‌های رقیبی که زورشان به ما نمی‌رسد پیشنهاداتی ارائه می‌کنند که اصلا شدنی نیست. اگر قرار بود قرارداد عیسی آل کثیر را فسخ کنیم باید به جایش بازیکنی جذب می‌کردیم که در حد نام پرسپولیس باشد. در حال حاضر هم برای محرومیت این بازیکن ما قصد داریم به دادگاه عالی ورزش اعتراض کنیم تا با تلاشی که انجام می‌شود حداقل بتوانیم دستور موقت اجرای حکم را بگیریم. می‌دانیم در این زمینه کار بسیار سختی پیش رو داریم.

شکوری در ادامه اضافه کرد: زمانی که به من پیشنهاد شد به باشگاه پرسپولیس بیایم درباره این موضوع فکر کردم و احساس کردم که می‌توانم کمک کنم. شاید در این شرایط سخت خیلی‌ها قبول نمی‌کردند اما من از وقتی که آمده‌ام تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا مشکلات برطرف شوند. در این مدت هم سعی کرده‌ایم ارتباط خوب و دوستانه‌ای با تیم ایجاد کنیم. فکر می‌کنم این موضوع می‌تواند خیلی به ما کمک کند. اگر روزی احساس کنم نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم یا چیزی به پرسپولیس ضربه می‌زند که من نمی‌توانم مقابل آن بایستم خودم همانطور که راحت آمده ام راحت هم می‌روم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: کارگزار تا به حال بیشتر از تعهد خود به باشگاه‌ها پرداخت کرده اما متاسفانه ما بدهی‌های زیادی داریم تاکنون با آقای سمیعی تقسیم کار انجام دادیم که او تمام تلاشش را انجام بدهد تا باشگاه به یک ثبات مالی برسد و ما هم تلاش کنیم کارهای اجرایی را به خوبی انجام بدهیم.

وی همچنین گفت: ما درباره جذب بازیکن با کادر فنی کاملا هماهنگ هستیم. اگر قرار است در حیطه فنی اتفاقی را رقم بزنیم کاملا با نظر کادر فنی انجام می‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است که چهار بار قهرمان لیگ برتر شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. اگر قرار است بازیکنی به این باشگاه اضافه شود حتی اگر ساعت ۱۰ شب و چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات باشد من تصمیمی می‌گیرم که به سود باشگاه باشد و تحت فشار قرار نمی‌گیرم. اگر قرار بود طاهرخانی را جذب کنیم هم آل کثیر را از دست می‌دادیم و فکر می‌کنم در آینده به سود پرسپولیس نبود.

وی تصریح کرد: خیلی‌ها دوست دارند به من، باشگاه یا کادر فنی حمله کنند. در این مقطع زمانی هواداران باید به گوش باشند و اجازه ندهند این حواشی برای باشگاه ایجاد شود. هر کسی که بخواهد علیه پرسپولیس و منافع این باشگاه عمل کند قطعا من با او برخورد می‌کنم و هیچ خط قرمزی در این زمینه نداریم. ما در حال حاضر آرامش خوبی داریم و کادر فنی هم به خوبی کارش را پیش می‌برد، مطمئنا قبل از بازی لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خوبی را برای تیم رقم خواهیم زد تا ان‌شاءالله پرسپولیس دل مردم ایران راشاد کند. از نظر ما بازی لیگ قهرمانان آسیا یک بازی ملی محسوب می‌شود.

شکوری تاکید کرد: همه بر علیه ما شده‌اند که برای پنجمین بار قهرمان نشویم اما ما شاکله تیم را حفظ کردیم و تلاش می‌کنیم دوباره قهرمان بشویم. درست است که بازیکنانی از جمع ما جدا شده‌اند اما بازیکنان خوبی هم به جمع ما اضافه شده‌اند. در بحث نقل و انتقالات ما امیر روستایی را با هماهنگی کادر فنی به طور یک ساله به پیکان دادیم و اگر در آن باشگاه در ۵۰ درصد بازی ها بازی نکند آنها باید ۳۰۰ میلیون تومان به ما بدهند. ما شرایطی را فراهم کردیم تا باشگاه پیکان مجبور باشد به این بازیکن بازی بدهد و سال بعد دوباره به پرسپولیس برگردد و دوباره برای تیم ما بازی کند.

وی همچنین به اسپانسر پیراهن پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در این زمینه به خاطر مشکلاتی که وجود داشت کاری برای لباس فصل جدید انجام نشده بود، در واقع قراردادی با اسپانسر منعقد نشده بود. ما با اسپانسر قبلی باشگاه یک قرارداد خوب بستیم که علاوه بر اینکه البسه تیم را رایگان تامین کند ۴ میلیارد تومان هم به پرسپولیس پول بدهد یعنی ما نه تنها لباس را نمی‌خریم بلکه به عنوان اسپانسر آن را استفاده می‌کنیم. در این زمینه قرار است اسپانسر برای نیم فصل دوم، لباس جدید و برای بازی فینال هم یک لباس ویژه طراحی کند. هواداران هم می‌توانند طرح های خود را برای ما بفرستند که اگر قابل اجرا بود از آنها استفاده کنیم. قرارداد ما به گونه‌ای است که برای فینال آسیا ۵۰۰ میلیون تومان می‌گیریم و ۵۰ هزار دلار هم بابت قهرمانی در لیگ برتر می‌گیریم.

شکوری در ادامه به بحث کنار گذاشتن امید عالیشاه از تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ما باید به بزرگترها احترام بگذاریم و سعی کنیم در کمال آرامش مشکلات را حل کنیم. مطمئنا این مشکل هم حل خواهد شد چون هم کادر فنی بسیار با اخلاق و بزرگ هستند و امید عالیشاه هم بازیکن بسیار خوبی است.

وی در ادامه درباره اینکه خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفته بود با پرسپولیس توافق شده تا بین سرخ آبی‌ها بازیکنی جابجا نشود گفت: ما هیچ توافقی با هیچ باشگاهی نداریم و بارها در این زمینه صحبت کردیم و برخی دوستان می‌خواهند با این حرف‌ها خودشان را نشان بدهند اما زمان همه چیز رامشخص می‌کند. اگر بازیکنی مورد نیاز باشد و شرایط پرسپولیس را هم داشته باشد و کادر فنی اعلام نیاز کند ما برای جذب پیگیر موضوع می‌شویم.

شکوری درباره محرومیت کامیابی نیا از دیدار برابر صنعت نفت آبادان هم گفت: پس از دریافت کارت قرمز در بازی برابر سایپا در حالی که می‌دانستیم داور اشتباه کرده سریعا به کمیته داوران اعتراض کردیم. آنها هم اشتباه خود را پذیرفتند اما در فوتبال ایران هنوز قانونی وجود ندارد که اگر کارت قرمز اشتباه داده شد، برگردد. در بازی برابر صنعت نفت آبادان آقای گل محمدی هم اخراج شدند که ما به این موضوع هم سریعا اعتراض می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)