مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس باید از حاشیه دوری کند چون حواشی فقط به تیم ضربه می‌زنند و هیچ سودی برای حمید استیلی و شاگردانش ندارند.

 

ابراهیم شکوری مدافع چپ پرسپولیس با تأکید بر دوری ازحاشیه مدعی شد که این تیم در فصل جدید با تمرکز کامل و نرفتن به حاشیه مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. حرفهای شکوری را در ذیل می‌خوانید:

 

*در آستانه لیگ یازدهم اوضاع پرسپولیس چطور است؟

 

 

– خدا راشکر شرایط ماخوب است. ما اردی بسیار خوبی در ترکیه داشیم و تیم به آمادگی مطلوب رسید. از دیروز ملی‌پوشان هم به تیم اضافه شده‌اند و تا شروع لیگ وقت داریم تا با ملی‌پوشان هماهنگ شویم و اولفصل را با قدرت شروع کنیم.

 

*اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید با ملوان است، این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

– فکر می‌کنم این دیدار به خاطر جام‌حذفی فصل قبل حساسیت خاصی داشته باشد اما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید لیگ را از اول با قدرت شروع کنیم. برای ما فرقی ندارد که حریف ما ملوان یا هر تیم دیگری باشد. امیدوارم لیگ را با پیروزی شروع کنیم. صددرصد هواداران هم استقبال خوبی از این دیدار خواهند داشت چون زمان بازی خوب است و بازی اول فصل هم هست. امیدورم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم چون گام اول را باید سفت و محکم برداریم.

 

*البته ملوان هم دنبال انتقام فینال جام حذفی است و نمی‌توان به راحتی این تیم راشکست داد؟

– ملوان نباید دنبال انتقام از پرسپولیس باشد چون بازیهای پارسال تمام شده و بازیکنان زیادی در 2 تیم عوض شده‌اند. البته اگر قرار باشد آنها از پرسپولیس انتقام بگیرند بازی جذاب‌تر می‌شود.

 

*حاشیه‌های فصل قبل روی سکوها مشکل‌ساز نمی‌شود؟

– نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما امیدوارم حاشیه‌ای پیش نیاید. پارسال تمام شد و امسال فصل دیگری است. هر حاشیه‌ای باید به ضرر پرسپولیس است و هیچ نفعی برای ما ندارد.

 

*کار استیلی را در این مدت چطور دیدی؟

– در این یک ماه که کارش خوب بوده و خودم هم تمام تلاشم را می‌کنم تا توانایی‌هایم را به استیلی نشان بدهم. تا اینجای کار استیلی با بچه‌ها رفیق بوده و امیدوارم این رفاقت 2 طرفه بماند.

 

*استیلی می‌تواند حاشیه‌های پرسپولیس را جمع کند؟

– امیدوارم که بتواند. هر حاشیه‌ای که باشد تیم ضربه می‌خورد. امیدوارم بدون حاشیه و باتمرکز جلو برویم.

 

*لیگ را با چه هدفی شروع می‌کنید؟

– ما 2 سال متوالی قهرمان جام حذفی شدیم و الان توقع از پرسپولیس خیلی بالا رفته است. ما باید در فصل جدید قهرمان لیگ شویم و از قهرمانی‌مان در جام حذفی هم دفاع کنیم. امسال 2 جام از 3 جام ممکن را می‌خواهیم.

 

*برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای دارید؟

– فکر می‌کنم چندسالی است که پرسپولیس در آسیا نتیجه نگرفته اول باید از گروهمان در آسیا صعودکنیم و بعد به فکر حضور موفق در مراحل بالاتر باشیم.

 

*خودت در فصل جدید چه هدفی داری؟

– پارسال هر بازی که برای پرسپولیس به میدان رفتم تقریبا خوب کارکردم. اسال تصمیم دارم بهتر کار کنم و اگر کوئیروش مرا دید به تیم ملی دعوت شوم. بازی در پرسپولیس کمتر از بازی در تیم ملی نیست چون اکثر بازیکنان ما ملی‌پوش هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)