مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري جزو بازيكناني است كه گفته مي‌شد به خاطر دوستي با دايي ديگر در پرسپوليس نخواهد ماند اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد بلكه قرارداد او به مدت 2 فصل ديگر تمديد شد تا پرسپوليس فصل بعد هم اين مدافع چپ را در تركيب خود داشته باشد.

 

حتما شنيدي كه محسن ايران‌نژاد از شاهين بوشهر يكي از گزينه‌هاي پرسپوليس براي دفاع چپ است. چه نظري در مورد او داري و كلا دفاع چپ پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌كني؟
‌ من 2 سال است كه در اين تيم هستم و توانايي‌هاي خودم را نشان دادم.

من محسن ايران‌نژاد را نمي‌شناسم اما ان‌شاء‌ا… اگر آمد رقيب خوبي براي هم مي‌شويم تا بتوانيم به پرسپوليس كمك كنيم.

 

فكر مي‌كني در فصل يازدهم بتواني فيكس پرسپوليس باشي؟
‌ من تمام تلاشم را مي‌كنم كه خوب كار كنم اما در نهايت نظر كادر فني است كه چه كسي بازي كند. به هرحال من 2 سال تقريبا در دفاع چپ فيكس بودم البته به جز زماني كه مصدوم مي‌شدم. امسال هم تمام تلاشم را مي‌كنم كه بهترين عملكرد را داشته باشم و فيكس شوم. اميدوارم هر بازيكني بهتر است در تركيب قرار بگيرد.

صحبت از كادر فني كردي، ابراهيم شكوري يكي از بازيكناني است كه تجربه كار كردن با حميد استيلي را نداشته، در اين مدت كه با اين مربي كار مي‌كني سرمربي جديد پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟
‌ خب استيلي سال‌ها در پرسپوليس بوده و در 3-2 تيم ديگر هم مربيگري كرده. ما تا الان تمرين‌هاي بدنسازي و هوازي انجام داديم و زمان مي‌برد تا به شناخت از يكديگر برسيم. در هر صورت اميدوارم هر اتفاقي قرار است بيفتد به نفع پرسپوليس باشد و فصل خوبي را با هم پشت‌سر بگذاريم.

فكر نمي‌كني پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات ضعيف كار كرده و اين مي‌تواند نگران‌كننده باشد.
‌ نه، من فكر نمي‌كنم زياد بد كار كرده باشيم. ما تا به حال 2 بازيكن گرفتيم كه جزو بهترين‌هاي ايران هستند و هنوز هم وقت هست كه بازيكنان مورد نظر جذب شوند.

اما خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس خوب كار نكرده و از استقلال عقب مانده.
‌ من فكر نمي‌كنم اين طور باشد. ما 2 خريد خوب داشتيم و هنوز بازيكنان خوبي مانده‌اند كه مي‌توانيم در تيم داشته باشيم. پس اگر اين اتفاق بيفتد ما مي‌توانيم فصل خوبي را پشت‌سر بگذاريم.

انگار حضور محمد نصرتي تيم را خيلي اميدوار كرده. چه نظري در مورد خط دفاعي پرسپوليس داري، دفاعي كه بازيكناني مثل نصرتي، شيث، شيري و نورمحمدي را در خود جاي داده؟
‌ به نظر من اين نفرات جزو بهترين‌هاي ايران هستند و مي‌توانند خط دفاع را به خوبي اداره كنند. اميدواريم با اين نفرات خط دفاع سال خوبي را بگذراند.

يعني پرسپوليس گل نخورد…
‌ نمي‌شود كه گل نخورد اما اميدواريم سال خوبي باشد و عنوان بهترين خط دفاع ليگ را كسب كنيم.

راستي، انگار دوستانت هم يكي يكي از پرسپوليس دارند مي‌روند. بعد از علي دايي، نوبت به اشپيتيم آرفي و مهدي شيري رسيد.
‌ رفقاي من هميشه رفيق من هستند و مهم نيست در چه تيمي باشند. اشپيتيم كه 3 سال است با من همبازي بوده و مهدي شيري هم در پرسپوليس با ما مثل برادر بزرگ‌تر رفتار مي‌كرد. به نظر من تيم زياد مهم نيست، مهم اين است كه دوستي و رابطه ما هميشه پابرجاست و مطمئن باشيد اين دوستي هميشه بيرون از زمين خواهد ماند.

از علي دايي چه خبر؟ با او در ارتباط هستي؟
‌ آقاي دايي هميشه دوست من است و من ايشان را به عنوان بزرگ‌تر هميشه قبول دارم و افتخار مي‌كنم كه شاگرد دايي بودم، چون دايي جزو بزرگان فوتبال است. اميدوارم آقاي دايي هر جا هست موقق باشد. بالاخره توپ گرد است و فوتبال مي‌چرخد اما دليل نمي‌شود وقتي كسي هست از او حمايت كنيم و وقتي نيست عليه او حرف بزنيم. من فكر مي‌كنم بازيكناني كه اين كار را مي‌كنند، آدم‌هاي ضعيف و قدرنشناسي هستند چون نديدند دايي چقدر براي اين تيم زحمت كشيده.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)