مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه آزادی ملوان را در بازی رفت فینال جام حذفی 4 بر 2 شکست دهد تا با پشتوانه خوبی برای برگشت در انزلی آماده شود.

 

“ابراهیم شکوری” مدافع چپ سرخپوشان تهرانی مدعی شد که هنوز قهرمانی آنها مسجل نشده و با پیروزی مقابل ملوان در انزلی جشن قهرمانی خواهند گرفت.

 

*ملوان را در آزادی 4 بر 2 شکست دادید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنی؟

– فکر می‌کنم بازی خیلی سختی بود. آنها دنبال نتیجه بودند و در نیمه اول نیست به ما خیلی خوب کار کردند و گل هم زدند اما بعد از پنالتی مازیار زارع که گل نشد روحیه ما بالا رفت چون بچه‌ها دوست داشتند به خاطر مازیار کار را جبران کنند. بین 2 نیمه صحبت شد که بیشتر تلاش کنیم و خدا را شکر همین افتاد و نتیجه گرفتیم.

*علی دایی در تحول تیم در نیمه دوم چقدر نقش داشت؟

 

 

– آقای دایی در رختکن صحبت کرد و از بچه‌ها خواست که جدی‌تر کار را دنبال کنند. بچه‌ها هم به خاطر مازیار(زارع) همدل شدند تا بیشتر تلاش کنند و کار را جبران کنند چون دوست داشتیم مازیار زارع برای بازگشت آماده شود. در واقع بچه‌ها به خاطر رفیقشان بیشتر دویدند و با تعصب‌تر بازی کردند.

 

*فکر می‌کردید چنین نتیجه‌ای مقابل ملوان بگیرید؟

– ما به زمین رفته بودیم تا با 2، 3 گل اختلاف بازی را ببریم. هر چند با گلی که در نیمه اول خوردیم، شوکه شدیم اما در نیمه دوم خودمان را جمع و جور کردیم و بازی را بردیم. هدف اول ما گل نخوردن بود و قصد داشتیم با نتیجه‌ای خوب بازی را ببریم.

 

*داوری بازی پرسپولیس و ملوان چطور بود؟

– در این رابطه صحبت نکنیم بهتر است.

 

*چرا؟

– چون خطرناک است. قرارداد ما زیاد نیست و حرف بزنیم جریمه می‌شویم و بهتر است صحبت نکنیم.

 

*علیرضا محمد و هادی نوروزی از حضور در بازی برگشت محروم هستند، عدم حضور آنها برای پرسپولیس در انزلی مشکل‌ساز نمی‌شود؟

– اینها بازیکنان اصلی ما هستند اما بازیکنان ذخیره ما هم ملی‌پوش هستند. فشنگچی و منصوری در اردوی تیم ملی هستند و می‌توانند جایگزین‌های خوبی باشند.

 

*قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی مسجل شده است؟

– نه، مطمئنا ملوان در خانه خودش دنبال نتیجه است. ما در لیگ 2 بار به ملوان باختیم و این بازی را هم می‌بریم که هم آن 2 شکست لیگ را جبران کنیم و هم با برد در انزلی قهرمان شویم.

 

*برای ملوان هم شانس قهرمانی قائل هستید؟

– الان شانس 2 تیم 50- 50 است. همانطور که ما در تهران 4 گل زدیم، آنها هم می‌توانند در انزلی نتیجه بگیرند. ما در بازی خودمان را از قبل برنده نمی‌دانیم و ملوان را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قدرت می‌رویم تا در انزلی نتیجه بگیریم.

 

*از هواداران پرسپولیس در بازی با ملوان راضی بودی؟

– هواداران که عالی بودند و سنگ تمام گذاشتند. هر وقت آنها می‌آیند تیم ما خوب نتیجه می‌گیرد. مقابل سپاهان و ملوان سطح فنی ما بالا برد و امیدوارم سال آینده از اول فصل حمایت کنند تا بهتر از امسال نتیجه بگیریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)