با حمایت هواداران مدعی سه جام هستیم
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو سال در پرسپولیس بودم و دو قهرمانی با این تیم بدست آوردیم.

 

ابراهیم شکوری مدافع فصل گذشته سرخپوشان به دلیل اتمام قراردادش، به همراه مدیر برنامه های خود بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در دفتر حبیب کاشانی حاضر شد و قراردادش را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس به ثبت رساند.


شکوری در خصوص مذاکراتش با مسئولان و سرمربی تیم پرسپولیس، افزود: از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که در لیست آقای استیلی قرار دارم ضمن اینکه در لیست دو مربی دیگر نیز بودم.


وی تصریح کرد: برای من مهمترین چیز این است که در لیست سرمربی پرسپولیس قرار گرفته ام و همین موضوع یک نقطه مثبت در قراردادم است. خدا را شکر می کنم که به توافق رسیدیم و دو فصل دیگر در خدمت پرسپولیس هستم.


شکوری در مورد رعایت سقف قرارداد خود، گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین تر از سقف رعایت شده است اما راضی ام.


مدافع پرسپولیس درباره کادر فنی جدید این تیم، افزود: کادر فنی از سوی باشگاه انتخاب شده و من بازیکن این تیم هستم و وظیفه دارم زیر نظر کادر فنی کار کنم و بتوانم بهترین شرایط را داشته باشم و قطعا با برنامه های کادر فنی و حمایت هواداران مدعی قهرمانی در سه جام هستیم.


مدافع پرسپولیس درباره حضور دو فصل گذشته اش در پرسپولیس، گفت: من دو سال در پرسپولیس بودم و با این تیم دو عنوان قهرمانی را کسب کردیم. مطمئن باشید به عشق هواداران و به خاطر اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است، در این تیم ماندم. باشگاه های دیگر حتی دو برابر مبلغ این قرارداد را به من می دادند اما پرسپولیس جایگاه دیگری دارد و خدا را شکر با آقای کاشانی به توافق رسیدم و توانستم در خدمت این تیم باشم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)