مرجع خبری پرسپولیس : شايد خودش هم فكر نمي‌كرد كه نياز به جراحي نداشته باشد و زود برگردد. انگار خدا خيلي دوستش دارد كه كمك كرده بدون عمل جراحي و تنها با چند جلسه فيزيوتراپي خودش را‌ آماده ليگ دهم كند.

 

 ابراهيم شكوري مدافع چپ پرسپوليس كه در بازي حذفي مقابل گسترش فولاد تبريز از ناحيه پا آسيب ديد، تصور مي‌كرد كارش به جراحي كشيده مي‌شود و حداقل يك نيم فصل را از دست مي‌دهد اما تشخيص متخصصان آلماني چيز ديگري بود و او را اميدوار به بازگشت زودهنگام كرد. شكوري كه به همراه تيم براي كارهاي درماني‌اش به آلمان سفر كرده، بعد از صحبت با چند پزشك و متخصص و معاينه پايش توسط آنها متوجه شد كه رباط صليبي‌اش آسيب نديده و نيازي به جراحي ندارد. پس به زودي مدافع قرمزپوشان برمي‌گردد تا خودش را آماده ليگ دهم كند.

قرار بود با يكي دو متخصص آلماني صحبت كني، چه شد؟

 

■ بله، من وقتي با تيم به آلمان رسيدم، MRI پايم را بردم به يك متخصص در دورتموند نشان دادم كه او تشخيص داد پايم نيازي به جراحي ندارد. با اين حال به فرانكفورت هم رفتم تا با يكي دو متخصص ديگر هم صحبت كنم و نظر آنها را بپرسم. يكي از اين متخصصان كه جراح مايكل شوماخر هم بود، تشخيص داد رباط صليبي‌ام اصلا آسيب نديده و نياز به جراحي ندارم.

پس خيلي خوش‌شانس هستي …
■ شايد اينطور باشد. به هرحال اين متخصص وقتي پايم را معاينه كرد، گفت كه كدام قسمت پايت درد دارد، من هم گفتم بغل پايم. آن وقت گفت كه اين درد اصلا ربطي به رباط ندارد و بايد فيزيوتراپي كنم تا بعد از آن تشخيص بدهد بايد چه كاري انجام بدهم.

يعني مي‌تواني بازي كني؟
■بله، ظاهرا اينطور است. اين متخصص گفت به خاطر اينكه عضلات پايم قوي است، مشكلي براي بازي كردن ندارم چون پايم ثبات دارد اما كمي درد دارم كه آن هم با فيزيوتراپي برطرف مي شود.

الان مي‌خواهي چه كار كني؟ در آلمان فيزيوتراپي مي‌كني يا با تيم به ايران برمي‌گردي؟
■ قرار است اينجا در اسپورت پارك مجموعه فيزيوتراپي باتنوهايم زير نظر همين متخصص فيزيوتراپي كنم اما ظاهرا زياد طول نمي‌كشد و چند روز بعد از تيم برمي‌گردم.

يعني فقط چند روز نياز به فيزيوتراپي داري؟
■ نمي‌دانم. فعلا كه بايد زير نظر همين متخصص فيزيوتراپي كنم اما در هر صورت دوشنبه، سه‌شنبه برمي‌گردم.

چرا؟!
■ چون زمان ويزايم تمام مي‌شود. به هرحال اميدوارم دوشنبه، سه‌شنبه فيزيوتراپي پايم كامل انجام شود تا براي بازي كردن مشكلي نداشته باشم.

 
ظاهرا براي بازگشت خيلي عجله داري؟
■ صددرصد. به هرحال من دوست دارم با تيم تمرين كنم و مي‌خواهم براي بازي‌ها كاملا آماده باشم تا اگر نيازي به حضورم در ميدان بود، بهترين بازي را انجام بدهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)