مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است مدافعان این تیم اشتباهات نیم‌فصل اول خود را جبران کنند و عملکرد خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشند.

ابراهیم شکوری اظهارداشت: وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت خوب است و امیدوارم این برد مقطعی نباشد و همین روند خوب را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اردوهای خوبی که داشتیم می‌خواهیم نیم‌فصل دوم متفاوتی را تجربه کنیم. بازیهایی که پرسپولیس در نیم‌فصل اول به نمایش گذاشت در شأن این تیم نبود و باید اشتباهات گذشته را جبران کنیم.

 

شکوری درباره وضعیت خط دفاع پرسپولیس گفت: خط دفاع پرسپولیس در نیم‌فصل اول به دلیل مصدومیتهای پیاپی بازیکنان شرایط خوبی نداشت. الان مدافعان همدل شده‌اند اشتباهات خود را جبران کنند. هدف اول ما این است که دروازه را بسته نگه داریم و بعد به خط حمله کمک کنیم.

وی افزود: همین که دروازه پرسپولیس در 2 بازی اخیر بسته مانده نشان‌دهنده این است که شرایط تیم بهتر شده است. باید اتفاقات گذشته را فراموش کنیم و به بازیهای دشواری که در پیش رو داریم فکر کنیم.

شکوری با بیان اینکه پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد، ‌اظهارداشت: پرسپولیس را جزء مدعیان قهرمانی بدانید. تیم ما با 3 پیروزی پی در پی به صدر جدول می‌رسد. از 13 بازی که در پیش داریم باید حداکثر امتیازات را بگیریم. ضمن اینکه در جام حذفی هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

وی درباره برگزاری دربی در روز 6 فروردین گفت: فشردگی بازیها کار بازیکنان را سخت می‌کند. پرسپولیس روز 29 اسفند با ملوان بازی دارد و 6 فروردین هم باید در دربی به میدان برود. در واقع هیچ تعطیلی نداریم و این موضوع ناراحت‌کننده است. امیدوارم سازمان لیگ با برنامه‌ریزی بهتر به فکر استراحت بازیکنان هم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)