معاون اجرایی پرسپولیس گفت: برخی به حضور در پلی آف آسیا افتخار می کنند اما ما به دلیل نایب قهرمانی عذرخواهی می کنیم.

ابراهیم شکوری درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید نایب قهرمانی آسیا را به هواداران تبریک بگوییم و البته عذرخواهی کنیم که نتوانستیم قهرمانی را برای آنها به ارمغان آوریم. سطح تیم ما به حدی بالا رفته که نایب قهرمانی اش هواداران را راضی نمی کند.

وی ادامه داد: شاید حضور در پلی آف آسیا برای برخی افتخار حساب شود اما توقع هواداران ما قهرمانی بود. طبق صحبتی که با بازیکنان و کادر فنی داشتیم، فینال لیگ قهرمانان برای ما تمام شد و اکنون هم قسم شدیم تا در آینده اتفاق های خوبی را رقم بزنیم.

معاون اجرایی پرسپولیس تصریح کرد: قطعا ما برای تیمی کری نمی خوانیم اما باید واقعیت را قبول کنیم. پرسپولیس در فینال آسیا حضور داشت و در ۱۰ سال اخیر هیچ تیم ایرانی به چنین جایگاهی نرسیده است. دو نایب قهرمانی جزو افتخارات بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران است و امیدوارم در دوره آینده قهرمانی را کسب کرده و برای سایر تیم های ایرانی هم آرزوی موفقیت می کنم.

شکوری درباره حمایت از بازیکنان و کادر فنی پس از بازگشت از قطر توضیح داد: مرزهای فرهنگ هواداری مقداری جا به جا شد و اشتیاقی که در دو سه هفته اخیر در جامعه ایرانی به وجود آمد بیانگر این موضوع بود. هواداران ما بحث های خیرخواهانه راه انداخته نشان می دهد آنها با تمام وجود دوست داشتند این بازی را ببریم.

وی ادامه داد: آنها هم مانند ما به عنوان مدیر تیم با تمام توان حامی و پشتیبان پرسپولیس هستند. این می‌تواند اتفاق خوبی باشد و ما را مصمم تر کند. ان شالله در آینده بهتر و بیشتر کنیم تا اتفاق های بهتری را رقم بزنیم.

معاون پرسپولیس اضافه کرد: ما به تمام رقیبان احترام می گذاریم اما مرز بین کری و احترام باید حفظ شود زیرا فوتبال برای لذت بردن درست شده است و سعی می کنیم این موضوع را رعایت کنیم. کری در فوتبال دنیا هم وجود دارد.

شکوری درباره میزان پاداش از نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: فکر می کنم مبلغ حدود ۲ میلیون یورو است که پس از کسر هزینه های مربوطه و جرائم مربوط به کارت زرد، کارت قرمز و سایر موارد به ما پرداخت می شود. البته در بحث انتقال پول چندین سال است با برخی مسائل درگیر هستیم که جا به جایی پول را مشکل می کند اما امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی درباره دلیل جدایی بشار رسن گفت: باید از بشار تشکر کنم زیرا سال هایی که در تیم ما بود با تمام توان تلاش کرد. بسیار باانگیزه بود و در این مدت جام های خوبی برای ما به ارمغان آورد و سطح فنی اش هم در باشگاه پرسپولیس ارتقا یافت. بیانیه ای که در سایت باشگاه منتشر شده گویای خیلی از مسائل درباره جدایی بشار است.

معاون اجرایی پرسپولیس ادامه داد: از زمانیکه مدیریت جدید وارد باشگاه شد، سعی کردیم در کمال آرامش ارتباط بسیار نزدیکی را با بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم تا تیم با آرامش به فینال برود. مربیان، بازیکنان و هواداران راضی هستند و سعی کردیم این روند را در ادامه مسیر داشته باشیم تا ارتباط خوبی بین ما و اعضای تیم برقرار شود.

شکوری در ادامه گفت و گو با برنامه فوتبال برتر درباره فشردگی بازی های پرسپولیس توضیح داد: درباره بازی با ذوب آهن پیگیر دلیل لغو این مسابقه بودیم و طبق نامه ای که ۲۳ آذر به سازمان لیگ ارسال کردیم خواستیم دلایل این موضوع را به ما اعلام کنند، بدانند خواست ما لغو بازی نبوده و نباید بازی های ما فشردگی داشته باشد و در نهایت بررسی خوبی درباره وضعیت کرونایی های ذوب آهن صورت بگیرد.

وی افزود: از سازمان لیگ خواستیم اگر باشگاه ذوب آهن تخلفی نسبت به قوانین کرونایی داشته است، فدراسیون فوتبال آن را پیگیری کند. یکی از دوستان ما در کمیته انضباطی امروز فکر می کنم به دلیل اینکه زیاد به ساختار فدراسیون فوتبال آشنایی ندارد گفته نامه ای به این کمیته نرسید و در مصاحبه دوم خود هم تاکید کرد باشگاه نامه ای به کمیته انضباطی نفرستاده است. طبق پروتکل خود سازمان لیگ باید نامه را به سازمان لیگ بفرستیم تا آنجا نامه ما را به کمیته انضباطی فدراسیون بفرستد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نامه ای را ۲۳ آذر و یک نامه دیگر را هم امروز به سازمان لیگ فرستادیم. منتظر هستیم جواب مکتوب و قانع کننده ای دریافت کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته بازی را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کنند زیرا دوست داشتیم بازی کنیم. شاید اگر در آن ۲۰ روز یک مسابقه انجام می دادیم شرایط بهتری رقم می خورد اما اکنون همه چیز تمام شده و تمام دیدمان به آینده و مسابقات لیگ است. در نهایت از تمام رسانه ها به دلیل حمایت شان در این مدت تشکر می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)