مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان دوم پرسپولیس هم از آن دسته بازیکنانی است که این روزها پایش به اداره مالیات باز شده است. شیث امروز برای پرداخت مالیات به سمت این اداره شال و کلاه خواهد کرد.

 

شیث رضایی هم به جمع بازیکنانی پیوست که این روزها پایشان به اداره مالیات باز شده است. دیروز از سوی باشگاه پرسپولیس نامه ای به دست شیث رسید که از سوی اداره مالیات ارسال شده بود و او را موظف می کرد مالیات فصل گذشته اش را پرداخت کند. به این ترتیب او باید امروز شال و کلاه کند و به اداره مالیات برود تا بدهی اش را تسویه کند.

 

منصوری مشکلش را حل می کند

محمد منصوری تا کنون موفق به پرداخت بدهی مالیاتی اش نشده است. با توجه به مشکلی که در خصوص پرونده مالیاتی دو فصل پیش منصوری ایجاد شده، این بازیکن تا به حال موفق نشده بدهی مالیاتی اش را پرداخت کند اما منصوری روز گذشته اعلام کرد طی روزهای آینده برای حل شدن این مشکل به اداره مالیات خواهد رفت.

 

منصوری در خصوص اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته اند باید از جیب خودش مالیات را پرداخت کند و باشگاه هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد، کفت: هر چه باشگاه بگوید همان است. به هر حال این روال باشگاه است و ما باید خودمان بدهی مالیاتی را بپردازیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)