مرجع خبری پرسپولیس مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است فشار تمرینات اردوی کیش برای تیم لازم بود تا بدین ترتیب پرسپولیس شروع موفقی در ادامه رقابتهای لیگ داشته باشد.

 

شیث رضایی در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهارداشت: در طول اردوی کیش تمرینات آماده‌سازی خوبی را زیر نظر مربیان تیم برگزار کردیم و تمام تلاشمان را به کار بستیم تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

 

وی در ادامه افزود: گرمای هوا و فشار تمرینات کار ما را سخت کرده بود اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با شرایط موجود کنار بیاییم و با آمادگی هرچه بیشتر بازیهای لیگ را آغاز کنیم.

 

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازی مقابل ملوان اظهارداشت: بازی با ملوان هم مثل سایر بازیهای لیگ برای ما اهمیت زیادی دارد چراکه هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن باید 3 امتیاز هر بازی را بدست بیاوریم تا روحیه خودمان را بالا ببریم.

 

 

شیث رضایی با اشاره به اینکه بازی ایران و برزیل یک اتفاق مهم برای فوتبال ایران است،‌ خاطرنشان کرد: بازی ما با تیم برزیل یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌ها خواهد شد هرچند که تیم برزیل با نفرات اصلی خود به میدان نمی‌آید اما باز هم نام برزیل بزرگ است و هر تیمی را دچار استرس می‌کند. با این حال برخلاف خیلی‌ها که آرزوی بازی کردن مقابل برزیل را دارند باید بگویم که اصلا علاقه‌ای برای حضور در این مسابقه نداشتم چراکه ممکن بود اتفاقی برایم رخ دهد و دربی حساس پایتخت را از دست بدهم!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)