مرجع خبری پرسپولیس : توان فني بالا و قابليت‌هاي شيث رضايي از نگاه علي دايي آنقدر كافي هست كه حضورش در پرسپوليس را تا 2 سال ديگر تضمين كند.

 

 شيث، بعد از استراحت 12 روزه تمرين‌هاي بدنسازي‌اش را از يك هفته پيش شروع كرده و روزي 2 جلسه تمرين مي‌كند تا در ليگ دهم فوتبالي به مراتب حرفه‌اي‌تر از گذشته را پيش چشم هواداران پرسپوليس به معرض نمايش بگذارد. او در اين گفت و گو حرف‌هاي متفاوتي دارد كه از دلتنگي‌هايش براي تيم ملي خبر مي‌دهد.

 

*فصل قبل پرسپوليس مشكلات بدنسازي داشت كه براي تيم گران تمام شد. براي اينكه بار ديگر با اين مشكلات مواجه نشويد برنامه‌اي نداشتيد؟
شك نكنيد كه امسال پرسپوليس هيچ مشكلي از اين نظر نخواهد داشت چون تيم خيلي زود تمرين‌هاي بدنسازي‌اش را شروع مي‌كند و براي اين موضوع، برنامه از پيش تعيين شده‌اي داريم چون به هر حال ما امسال بايد خودمان را براي 3 جام آماده كنيم البته خود من به طور جداگانه هم برنامه‌هايي داشتم.

 

 

 

*چه برنامه‌هايي؟
از يكشنبه هفته قبل بود كه تمرين‌هايم را با روند ايده‌آلي شروع كردم و روزي دو جلسه تمرين مي‌كنم.

*حالا كه ماندن‌تان در پرسپوليس قطعي شده، بزرگترين ضعف تيم را در فصل قبل چه مي‌دانيد كه حالا بايد برطرف شود؟
ما فقط مشكل يارگيري داشتيم و تنها نقطه ضعف‌مان همين بود كه آن هم با جلسه‌اي كه آقاي دايي و كاشاني با هم داشتند تا حدودي برطرف شد. آنها سعي كردند طبق نيازهايمان بازيكن جذب كنند. دو فوروارد خوب راه حل مشكل‌مان بودند كه گرفتيم.

*در اين بين بازيكناني هم هستند كه حرف و حديث رفتنشان مطرح است مثل خليلي و زارعي كه از مهره‌هاي خوب تيم به حساب مي‌آمدند…
طبيعتاً آقاي كاشاني و دايي هر دو دوست دارند كه بهترين پرسپوليس را داشته باشند.

*نظر شخصي خودتان درباره رفتن آنها چيست؟
شخصاً راضي به جدايي‌شان نيستم. بالاخره دوستان من هستند و براي پرسپوليس زحمت كشيده‌اند. در اين باره هيچ چيزي نمي‌توانم بگويم جز اينكه فوتبال حرفه‌اي شده و بايد در آن، انتظار هر اتفاقي را داشت.

*ظاهراً همه زندگي‌تان را پرسپوليس پر كرده و ديگر دعوت نشدن به تيم ملي عادي جلوه مي‌كند!
تعجبي هم ندارد. حالا ديگر همه مردم دليل دعوت نشدن من را متوجه شدند اما عيبي ندارد. با اينكه كمي از دعوت نشدنم ناراحت ‌شدم اما دوست دارم براي پرسپوليس بهترين باشم. لااقل اينطوري آرامش دارم.

*آرامش براي چي؟
خيالم راحت است كه پيش هواداران شرمنده نيستم.

*از دليل دعوت نشدن‌تان گفتيد… منظور همان مشكل قديمي و كهنه‌اي است كه بين شما و قطبي بوده؟
آقاي قطبي با دامن زدن به مشكل قديمي كه با من داشت و با همه رفتارهايي كه از خودش نشان داده تكليف را روشن كرد. قطبي ديگر نمي‌تواند كارهايي بكند كه مردم فكر كنند از روي سادگي‌اش است و همه اينها به خاطر فهم بالاي فوتبالي مردم ما است.

*با همه اين تفاسير اقدامي هم انجام نداديد كه مشكل قديمي را براي او حل كنيد؟
من سال فوتبالي خوبي داشتم. حالا هم مي‌خواهم تمركزم را روي پرسپوليس معطوف كنم هرچند كه از دعوت نشدنم ناراحتم.

*با نظري كه درباره آقاي قطبي داريد حتماً اين روزها هم با تماشاي مسابقات جام جهاني دليل اصلي غيبت ما در اين رقابت‌ها را هم خود او مي‌دانيد؟!
نه… معتقدم صعود نكردن‌مان خواست خدا بوده چون همه براي اينكه صعود كنيم تلاش كردند؛ هم سرمربي، هم بازيكنان.

*حالا كه ايران نيست، طرفدار كدام تيم هستيد؟
طرفدار كه نمي‌شود گفت اما احتمال مي‌دهم اسپانيا فيناليست شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)