مرجع خبری پرسپولیس : هر چند پرسپولیسی‌ها مقابل سپاهان دو پنالتی را از دست دادند ولی یکی از دلایل مهم باخت این تیم اخراج شیث رضایی بود که از دقیقه 30 تیم سرخپوش تهرانی را 10 نفره کرد.

رضایی در دقیقه 30 اخراج شد تا شکست پرسپولیس قابل پیش‌بینی باشد. جالب اینجاست که او هنگام بیرون رفتن از زمین بازیکن کاپیتانی را به زمین انداخت تا باز هم نشان دهد که هنوز علاقه خاصی به انجام حرکات حاشیه‌ای دارد. البته شیث این حرکت خود را توجیه کرده و می‌گوید: «من اصلا قصد بی‌احترامی به بازوبند را نداشتم. زمانی که می‌خواستم بیرون بروم بازوبند را باز کردم و چون حسین بادامکی دورتر از من بود، بازوبند را به محمد دادم. البته وزش باد باعث شد که بازوبند به زمین بیفتد و به محمد نرسد. اینکه می‌گویند من بازوبند را زمین انداخته‌ام، صحت ندارد! »

عادل کلاه‏کج هم یکی از پنالتی‏های پرسپولیس را خراب کرد، می‏گوید: « قرار بود من و محسن خلیلی پنالتی بزنیم، چون خلیلی تعویض شده بود من سمت توپ رفتم، خیلی مطمئن بودم و فکر می‌کردم توپ را حتما گل می‌کنم. زمین سمت دروازه سپاهان خیلی خراب‌تر از سمت ما بود و اصلا نقطه پنالتی معلوم نبود. به خاطر گلی بودن زمین توپ چند سانت داخل گودی بود برای همین تصمیم گرفتم ضربه‌ام را زمینی و به کناره‌ها بزنم که ریسکش کمتر بود.

 نمی‌دانم رحمتی چطور آن توپ را مهار کرد کاش می‌دانستم زیر لب چه زمزمه می‌کرد تا من هم می‌خواندم و گل می‌زدم! زمانی هم که من می‌خواستم پنالتی بزنم او لب چیزهایی می‌گفت اما نفهمیدم چه می‌خواند. کاش لب‌خوانی بلد بودم و از او یاد می‌گرفتم. از دیروز تا حالا هر پنج دقیقه به آن ضربه فکر می‌کنم و به خودم می‌گویم عادل بمیری کاش ضربه را به بالا می‌زدی! »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)