دومین بازیکن محروم لیگ برتر استقلالی است !

مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف اخبار منتشره دومين بازيكن محروم ليگ نهم، مدافع تيم فوتبال استقلال تهران است.

با اعلام مهدي تاج در مورد محروميت دو بازيكن از بازي در ليگ برتر به دليل عدم رعايت منشور اخلاقي، گمانه زني‌ها براي شناسايي اين دو بازيكن بيش از گذشته شده است. با توجه به اينكه سازمان ليگ اعلام كرده حاضر نيست نام اين دو بازيكن را مطرح كند، رسانه هاي مختلف با شايعه پراكني‌هاي خود بر حساسيت اين موضوع مي‌افزايند.
پوشيده نيست كه يكي از بازيكنان محروم عليرضا نيكبخت‌واحدي است كه قبل از قرارداد رسمي وي با تيم تراكتورسازي نيز اعلام شده بود وي به دليل عدم رعايت منشور اخلاقي حتي با دادن تعهد هم نمي‌تواند در ليگ برتر بازي كند. اما بازيكن دوم بر خلاف تصور شيث رضايي نيست. سازمان ليگ تاكيد كرده كه بازيكن محروم دوم مدافع پرسپوليس نيست.
دومين بازيكن محروم ليگ از جمع بازيكنان استقلال تهران است.

 گفته می شود این بازیکن حنيف عمران‌زاده است كه فصل گذشته در پاس همدان با مشكلاتي در زمينه انضباطي روبرو بوده و حتي براي حضور در استقلال مسئولان پاس به همين دليل حاضر نبودند رضايتنامه او را صادر كنند و حتي در همان زمان كاظم اوليايي، مديرعامل پاس از مشكلات اخلاقي اين بازيكن سخن به ميان آورده بود ولي در نهايت باشگاه پاس راضي به جدايي وي از اين تيم شد، اما سازمان ليگ به دليل همان مسائل وي را از حضور در ليگ نهم محروم كرده است.
غلامحسين مظلومي، مدير تيم استقلال در اين باره اظهار داشت: هنوز نامه‌اي از سازمان ليگ مبني بر محروميت اين بازيكن به ما نرسيده؛ فقط شنيده‌ام كه چنين تصميمي گرفته شده است.
وي افزود: با اجراي منشور اخلاقي موافق هستم و معتقدم بايد با بازيكناني كه اين منشور را رعايت نمي‌كنند برخورد شود. ما هم تابع تصميمات سازمان ليگ هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)