شنبه 15 فروردین(19:57) 

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال صبا گفت: هيچوقت نمي‌توانم برابر پرسپوليس بازي هميشگي خودم را انجام دهم.

شيث رضايي درباره بازي ديروز صبا و پرسپوليس اظهار داشت: بازي بسيار خوبي را انجام داديم و از فرصت‌هاي خودمان به صورت حرفه‌اي و به نحو بسيار مطلوبي استفاده كرديم.
وي افزود: پرسپوليس در حال حاضر دچار افت شده است و براي رهايي از اين مشكل به لطف خدا نياز دارد تا در ادامه راه موفق شود.

رضايي خاطرنشان كرد: من هيچوقت جلوي پرسپوليس نمي‌توانم بازي خودم را انجام بدهم. در بازي روز گذشته مي‌توانستم عملكرد بهتري داشته باشم اما خدا را شكر كه شرمنده مردم قم، مسئولان صبا و فيروز كريمي نشدم.

رضايي ادامه داد: تيم فصل جاري با سال گذشته فرق كرده و 9 نفر اين تيم دچار تغيير شده است. اين تغييرات دليل مشكل در پرسپوليس نيست چون بازيكناني آمده‌اند كه شايد بهتر باشند اما هنوز با يكديگر هماهنگ نيستند.

اين بازيكن درباره اينكه بازيكنان پرسپوليس معتقدند فرصت‌هايشان از صبا بيشتر بود؛ گفت: اين حرف‌ها در فوتبال معني ندارد. ما حتي اگر دو فرصت هم در بازي روز گذشته بدست آورديم حرفه‌اي بوديم و از آنها استفاده كرديم اما شايد پرسپوليس 6 موقعيت داشته باشد اما از آنها استفاده نكرد.
رضايي يادآور شد: خط و نشان اصلي ما براي صعود از گروه خودمان به مراحل بالاي ليگ قهرمانان آسيا است. براي رسيدن به اين هدف روزهاي سختي را در پيش داريم اما مطمئنم با شكست پاختاكور مي‌توانيم به خواسته خود برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)