مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پروين پسر خوبي است اما بايد ساليان سال تحمل كند تا به تركيب ثابت پرسپوليس برسد.

 

شيث رضايي در مورد بازي با سپاهان و حواشي مربوط به اين ديدار اظهار داشت: بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را پرتاب نكردم. عليرضا محمد جلوي من بود و بازوبند را سمت او انداختم، اما باد و باران باعث شد تا به زمين بخورد.
وي با اشاره به اينكه اين بازوبند اعتبار پرسپوليس است و در دست بزرگاني مانند پروين، پيرواني، عابدزاده، عبدي و بهزادي و باقري بسته شده است، تأكيد كرد: به خودم اجازه نمي‌دهم حتي در بدترين شرايط چنين كاري انجام دهم و وظيفه‌ام فقط احترام گذاشتن است. هر كس اين تصور را مي‌كند كه بازوبند را پرتاب كردم در اشتباه است، زيرا دليلي براي اين كار وجود نداشت.
رضايي يادآور شد: اخراجم را قبول كردم و هيچ اعتراضي به آن نداشتم. اين براي من تجربه بزرگ و به نفعم شد. قبول دارم نبايد در خط دفاعي با غرور بازي كرد.
مدافع پرسپوليس ادامه داد: از همه بازيكنان، كادر فني و مديريت عذرخواهي مي‌كنم كه مجبور شدند 45 دقيقه بدون من بازي كنند. هر دفاعي اشتباه مي‌كند، اما من خودم را به خاطر اين اشتباه سرزنش مي‌كنم.
رضايي گفت: شرايط برفي را پيش‌بيني نمي‌كرديم. آب و هوا به ضرر ما بود و مجبور بوديم زير توپ بزنيم. بازيكنان نيز در پنالتي زدن زياد مقصر نبودند.


رضايي عنوان كرد: آدم‌هايي كه مي‌خواهند براي من حاشيه‌سازي كنند بدانند من وارد حاشيه نخواهم شد و بهتر است از اين موضوع رنج ببرند. اميدوارم با گلي كه در آينده به ثمر مي‌رسانم اين كار را جبران كنم.
وي در مورد درگيري با محمد پروين گفت: اين مسائل پيش پا افتاده است. پروين پسر خوبي است و از لحاظ فني در سطح بالايي قرار دارد. او بايد ساليان سال تحمل كند تا به تركيب ثابت پرسپوليس برسد. اگر بازيكني فني نبود راجع به او صحبتي نمي‌كردم، اما چون بازيكن خوبي است و مي‌تواند براي ما تأثيرگذار باشد، مشكلي با او ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)