مرجع خبری پرسپولیس : به لطف صدا و سیما و موج سواری روی افکار عمومی ، خبر حرکت غیر اخلاقی شیث رضایی و محمد نصرتی در صدر اخبار دنیا در روز سه شنبه قرار گرفت!

 

به نقل از تهران امروز؛ «فوتبال پديده‌اي جهاني است». اگر هنوز هم معدود كساني هستند كه اين گزاره را قبول ندارند بد نيست سري به سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي پرمخاطب دهكده جهاني بزنند و ببينند كه گاهي يك خبر محلي چطور تمامي مرزها را در مي‌نوردد.

اگر تا ديروز موضوع حركت ناشايست دو بازيكن پرسپوليس بازتاب‌هاي داخلي داشت و به نظر تنها رسانه‌هاي وطني به آن پرداختند، حالا نوبت به مخاطبان جهاني است كه با آب و تاب ويژه‌اي ماجراي باورنكردني بازي پرسپوليس و داماش را رصد كنند.

 

به مدد جهاني بودن فوتبال، ديروز خبر و تصاوير ماجراي اخير بازيكنان پرسپوليس در صدر اخبار پربيينده جهان قرار گرفت و بي‌شك بسياري از كاربران جهاني را به جمع هواداران مبهوت فوتبال ايران اضافه كرد. هيچ‌كس به درستي نمي‌داند تعداد دقيق كساني كه از رفتار قبيح بازيكنان پرسپوليس باخبر شده‌اند چقدر است اما وقتي خبري در صدر پربيينده‌ترين اخبار سايتي مثل ياهو قرار مي‌گيرد مي‌توان دست‌كم روي چند صد ميليون حساب كرد. متاسفانه رسوايي فوتبال ايران با سرعت شگفت‌انگيزي در همه جاي دنيا منتشر شده، شايد خيلي وسيع‌تر و دورتر از اخبار خوب و دلپذيري چون برد فوق‌العاده برابر بحرين يا صعود فوتبال ايران به جام جهاني…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)