مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی مدافع پرسپولیس گفت : امروز به تنها چیزی که فکر نمی کنیم دربی است.

 

شیث رضایی در خصوص بازی امروز پرسپولیس اظهار داشت : در تعطیلات تمرینات تیم به شکل منظم و با هدف دنبال شد و از هر نظر برای این بازی آماده ایم ، تنها دغدغه کادر فنی غلامرضا رضایی و هادی نوروزی هستند که به طور صد درصد آماده بازی نیستند.


وی ادامه داد : ما سه بازی گذاشته مخصوصا دیدار با پاس و شهرداری بدشانسی آوردیم که در ثانیه های پایانی گل خوردیم ، انشالله امروز 2 گل در همان نیمه اول می زنیم تا کار ملوان یکسره شود.


شیث در ورد خط دفاع پرسپولیس افزود: فکر کنم از نظر آماری جزو بهترین خط دفاع ها باشیم، این آمار را پایان فصل حتما در مورد ارزیابی قرار دهید تا مشخص شود دفاع پرسپولیس نقطه قوی این تیم است.

 


رضایی در پاسخ به این سوال که آیا با نزدیک شدن دربی در این بازی احتیاط خواهند کرد یا نه افزود : اگر احتیاط کنیم ، دو ،سه امتیاز حساس دیگر راهم از دست داده ایم ، فصل گذاشته که قبل از دربی پیکان را 3 بر 1 بردیم و امروز هم با تمام قدرت و انگیزه بالا به مصاف ملوان می رویم و به تنها چیزی که فکر نمی کنیم دربی است.


رضایی در خصوص بازی ایران – برزیل گفت : بازی را دیدم ،به نظرم اگر خوش شانس بودیم دروازه برزیل را باز می کردیم باید قبول کرد فوتبال برزیل قابل مقایسه با فوتبال ایران نیست و انها خیلی حرفه ای هستند .البته ما هم نباید خودمان را دستکم بگیریم بلکه باید تلاش کنیم به فوتبال بین المللی نزدیک شویم.


شیث رضایی در پاسخ به این سوال که ایا پنج شنبه شب حسرت ملی پوش بودن را خورد یا نه گفت : جا برای حسرت گذشته است فعلا باید روی بازیهای پرسپولیس تمرکز کنم تا یک بازیکن موثر برای تیم محبوبم باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)