پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای تبریزی‌ها قائلیم اما از آنها می‌خواهیم که بیش از ۱۰ درصد از هواداران این تیم خودشان را به زحمت نیاندازند.

سعید شیرینی در خصوص پیشنهاد مسئولان تراکتورسازی مبنی بر اینکه بیش از 10 درصد از گنجایش ورزشگاه آزادی در بازی چهارشنبه را می‌خواهند، گفت:‌ با تمام احترامی که برای مردم خوب تبریز و علی‌الخصوص طرفداران خونگرم و فوتبالی تراکتورسازی قائل هستم، ولی ما چهارشنبه شب طبق قانون فقط 10 درصد از گنجایش ورزشگاه را می‌توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.

وی افزود: این بحثی است که قانون تعریف کرده و ما هم از هواداران تراکتور می‌خواهیم که زیاد برای حضور در تهران مخصوصا بیش از 10 درصد خود را به زحمت نیاندازند. ما نمی‌توانیم حق هواداران پرسپولیس را بگیریم و از آن به سادگی بگذریم. بالاخره این اولین بازی است که از پرسپولیس دایی رونمایی می‌شود و مسلما حضور هواداران بی‌شمار را خواهیم داشت. ما مجبوریم از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کنیم حتی اگر ورزشگاه خالی باشد. طبق قانون 10 درصد از ورزشگاه را می‌توانیم در اختیار تراکتوری‌ها قرار دهیم.

شیرینی خاطرنشان کرد: البته این موضوع توسط خود تراکتوری‌ها در تبریز نیز اجرا می‌شود و تصمیم عجیب و جدیدی نیست. آیا تراکتوری‌ها بیش از 10 درصد از ورزشگاه یادگار امام را به تیم‌های دیگر و هوادارانشان می‌دهند؟

پس ما هم این موضوع برایمان محفوظ است و باز هم می‌گوییم با توجه به اینکه هواداران ما چهارشنبه به آزادی می‌آیند، دوست نداریم زیاد هواداران تراکتور خود را به زحمت بیاندازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)