پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا دو روز آینده قرارداد پرسپولیس با خلعتبری ثبت خواهد شد.

سعید شیرینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: این پرسپولیس واقعا همان تیم واقعی بود که همه هواداران دوستش دارند، به نظر من شکست صدرنشین لیگ با این تعداد گل کار بزرگی بود که فقط از بچه‌های پرسپولیس برمی‌آمد.

وی افزود: علی دایی انسان شریفی است که تا امروز از اعتبارش برای فوتبال ایران هزینه کرده و باید کرامت او را همواره حفظ کنیم. ما که در این فوتبال بزرگ‌تر از علی دایی نداریم.

وی ادامه داد: من کوچک همه پیشکسوتان پرسپولیس هستم و می‌دانم نیت آنها بابت اظهاراتشان خیر است اما به عنوان یک هوادار پرسپولیس از این عزیزان تقاضا دارم بیشتر تیم خود را حمایت کنند چون پرسپولیس برای موفقیت احتیاج به حمایت دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: کسی که به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود وظایفی دارد و طبق آن باید عمل کند. من هم سعی می‌کنم چنین باشم و اعتقادی هم به تظاهر ندارم.

وی درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری نیز یادآور شد: پیگیری‌های لازم انجام شده و تا دو روز آینده با این بازیکن با ارزش کشورمان قراردادمان را ثبت می‌کنیم، ضمن اینکه فراموش نکنید خلعتبری کار بزرگی کرده است، کدام یک از این دوستان منتقد حاضرند از یک میلیون دلار بگذرند؟ اما خلعتبری به خاطر نام خلیج فارس از 7 میلیارد تومان گذشت و این یعنی ایثار و فداکاری که کار هر کسی نیست.

شیرینی در پایان درباره داوری بازی نیز گفت: فکر می‌کنم صحنه دوم پنالتی بود و آقای حق وردی عجله کرد ولی در این ارتباط همه چیز را به کارشناسان داوری می‌سپاریم تا قضاوت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)