پرسپولیس نیوز : جلسه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس صبح امروز برگزار شد و سرپرست تیم از اقدامات خوبی برای قدیمی‌های پرسپولیس خبر داد.

جلسه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس صبح امروز در محل دفتر این شرکت برگزار شد. سعید شیرینی در این باره  گفت: با نظر محمد رویانیان و حمید استیلی در این جلسه تصمیم گرفته شد تا حقوق ماهانه عزیزان پیشکسوت که مدتی بود عقب افتاده بود از فردا به حساب‌شان واریز شود.

وی افزود: همچنین در راستای اینکه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از همان ابتدا و بنا بر دستور رویانیان اهداف مادی و معنوی را در مورد پیشکسوتان مد نظر قرار داده،تصمیم گرفتیم فردا چند پیشکسوت و مو سفید زحمتکش پرسپولیس را به زیارت کربلا و بارگاه امام حسین (ع) در این روزهای عزیز اعزام کنیم و کماکان این روند ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: رویانیان همراه با شرکت پیشکسوتان برنامه‌های گسترده و وسیعی را برای خدمت رسانی به زحمت‌کشان قدیمی پرسپولیس در نظر گرفته و همان‌طور که می‌بینید دعوت از پیشکسوتان آث میلان، حقوق ماهیانه، بیمه خدمات درمانی، سفر زیارتی و غیره در همین راستا است.

شیرینی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت رویانیان و در کنار استیلی و سایر عزیزان، خدمتگذار خوبی برای پیشکسوتان عزیز و سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)