پرسپولیس نیوز : سرپرست پرسپولیس بعد از استعفای سرمربی این تیم در خصوص واکنش رویانیان به این مسئله گفت: در جریان نظر مدیرعامل باشگاه نیستم.

سعید شیرینی بعد از تمرین امروز پرسپولیس در مورد خبر استعفای یحیی گل محمدی گفت: من هم امروز متوجه این موضوع شدم و خبر نداشتم.
وی در خصوص واکنش محمد رویانیان به این موضوع گفت: من در جریان نظر سردار نیستم.
سرپرست تیم پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که از وی درباره عدم حضورش در مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا می‌شود، تصریح کرد: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم اما شما ببینید در سال‌های گذشته در زمان خداحافظی بازیکنان سرپرستی کنار آنها حضور داشته یا خیر .
شیرینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا خبرهای مهم باشگاه پرسپولیس در سایت رسمی باشگاه منتشر نمی‌شود اظهار داشت: من در مورد بحث‌های رسانه ای تخصص ندارم اما حرف شما را قبول دارم. خبرها باید از طریق سایت خودمان در دسترس دیگران قرار بگیرد. اینطور حاشیه‌های تیم کمتر می‌شود.
سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه بعد از رفتن گل محمدی آیا بازیکنان این تیم با روحیه تمرین می‌کنند یا خیر تاکید کرد: بازیکن کارش را انجام می‌دهد.
وی درباره آخرین وضعیت علی کریمی گفت: در جریان برنامه‌های کریمی نیستم.
شیرینی در واکنش به شایعاتی که در خصوص درگیری با علی کریمی بعد از بازی سپاهان مطرح می‌شود، عنوان کرد: همیشه بعد از باخت این صحبت‌ها مطرح می‌شود. اگر بازی را برده بودیم دیگر چنین حرف‌هایی مطرح نمی‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)