پرسپولیس نیوز : سرپرست پرسپولیس گفت: بازیکن تیم تراکتورسازی به من اتهام زده و باید از این حرف‌هایش در دادگاه دفاع کند.

سعید شیرینی ابتدا در خصوص برنامه شب گذشته 90 و انتقاد‌هایی از خودش گفت: راستش را بخواهید تا پیش از این تصور می‌کردم که عادل فردوسی‌پور عادل است و اسم عادل برازنده اوست، ولی متاسفانه دوشنبه شب فهمیدم که بسیار اشتباه می‌کردم.

وی افزود: من روزی را به یاد می‌آورم که دیگران به عادل و برادرش اتهاماتی را زدند و درباره او حرف و حدیث فراوانی را مطرح کردند اما من در جمع همه بازیکنان گفتم که این حرفها درست نیست و از فردوسی‌پور حمایت کردم.

شیرینی تاکید کرد: من گفتم برخی از جمله‌ها که گفته می‌شود به فردوسی‌پور وصله‌ای نمی‌چسبد، امروز هم روی عقیده خودم هستم. او آدم سلامت و پاکی است. مخصوصا در فوتبال ولی او را عادل نمی‌دانم دلیلش هم می‌دانید چیست؟

سرپرست قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: به نظر من ایشان تصور می‌کند که تریبون‌ها ابدی است. تغییر به نظر من اصل اجتناب‌ناپذیری در دنیاست و از آقایان می‌خواهم که عجله نکنند مطمئنا من هم مثل روزی که آمدم یک روز هم خواهم رفت همان طور که با حکم رویانیان آمدم، خواهم رفت.

وی در خصوص صحبت‌های جواد کاظمیان نیز گفت: تکلیف کاظمیان مشخص است ایشان باید در مراجع قضایی پاسخگوی صحبت‌های خود باشد و در دادگاه از خود دفاع کند. کاظمیان باید در خصوص اتهامات ناروا و دروغ‌هایی که گفته از خود دفاع کند. همچنین باز هم اعلام می‌کنم فردوسی‌پور را هم به وجدان خودش و خدای خودم واگذار می‌کنم. او متاسفانه برخلاف اسمش ناعادلانه اجازه نداد از حق اجحاف شده خودم دفاع کنم و یک طرفه به قاضی رفت. خودش همه چیز را بُرید و خودش هم همه چیز را دوخت. فقط به فردوسی‌پور می‌گویم همه رفتنی هستند و هیچ وقت تریبون‌ها ابدی نیست.

شیرینی در خصوص انتقاد‌های چند روز گذشته از خودش و سکوتش نیز یادآور شد: رویانیان به من ماموریت فعالیت، تلاش و خدمت داد تا برای پرسپولیس بتوانم موثر باشم.رویانیان مرا برای مصاحبه کردن به پرسپولیس نیاورده که هر روز بخواهم حرف بزنم. درباره عملکردم باید بروید و از مربیان سابق پرسپولیس که با آنها کار کردم بپرسید. اگر آقای رویانیان علاقه دارد حرف‌هایی را خواهم زد و چیزهایی را می گویم که فوتبال ایران تکان بخورد. مسائلی را که با چشمان خودم دیدم ولی فعلا سکوت می‌کنم. ضمن اینکه درباره جواد کاظمیان که اتهامات ناروایی به من می‌زنند و امثال او هرگز کوتاه نخواهم آمد و مطمئن باشید از حقم دفاع خواهم کرد. البته هرگز نمی‌گذارم تا در این بین به پرسپولیس ضربه بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)