پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما می‌خواستیم بازی در جو آرامی برگزار شود اما مایلی‌کهن این را نمی‌خواست.

سعید شیرینی پس از تساوی یک بر یک به تیمش مقابل صبای قم در مورد درگیری لفظی محمد مایلی‌کهن با علی دایی گفت: امروز ما میهمان صبای قم بودیم و معمولا میزبان به سمت میهمان می‌آید اما آقای مایلی‌کهن چنین کاری نکرد. با این وجود چون او را از خانواده پرسپولیس می‌دانستیم من به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس به سمت مایلی‌کهن رفتم.

وی افزود: انتظار نداشتیم او چنین رفتاری را با علی دایی که در تیم ملی شاگردش بوده، انجام دهد. مایلی‌کهن باید احترام خودش را نگه می‌داشت اما شروع کننده یک دعوا بود که دلیلش را نمی‌دانم.

سرپرست پرسپولیس تاکید کرد: ما امروز میهمان شما بودیم و این رمز مهمان‌‌نوازی نیست. می‌خواستیم بازی در جو آرامی انجام شود چراکه به خاطر وجود محمد مایلی‌کهن این دیدار را یک دیدار خانوادگی می‌دانستیم اما چنین نشد چرا که مایلی‌کهن چنین نمی‌خواست و با پرخاشگری نسبت به دایی چنین شرایطی را به وجود آورد.

شیرینی در پایان خاطرنشان کرد: آقای مایلی‌کهن همواره ادعای دفاع از حق و حقیقت را دارد اما می‌خواهم از ایشان بپرسم سر ماجرای داوری بازی سپاهان پرسپولیس طرف چه کسی را گرفت؟ آیا دفاع از حق این بود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)