پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مذاکره برخی آقایان که فقط حرف حرفه‌ای‌گری می‌زنند با نوروزی و محمدی بدون اطلاع باشگاه بود.

سعید شیرینی به صحبت‌های یکی از مسئولان تیم‌های لیگ برتری که مذاکره با نوروزی را غیر حرفه‌ای اعلام کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه آقایان فقط دم از حرفه‌ای‌گری می‌زنند در حالیکه به دیگران نسبت غیر حرفه‌ای می‌دهند که خودشان بدون اطلاع باشگاه با دو بازیکن ما یعنی نوروزی و محمدی مذاکره کردند.

وی افزود: آقایان حتی به خودشان اجازه ندادند که باشگاه را کمی در جریان بگذارند، اگر این رسم حرفه‌ای‌گری است وای به حال این فوتبال.

سرپرست قرمزپوشان اطلاع داد: این موضوع از طرفی است که ما برای به خدمت گرفتن رضا نوروزی با مسئولان باشگاه نفت تهران مذاکره کردیم و خواهان او شدیم و خود آقایان بهتر از هر کسی این مسئله را می‌دانند اما حرف‌های دیگری را زدند حالا نمی‌دانم این فرافکنی‌ها برای چیست، شاید بعضی‌ها می‌خواهند با برخی کارهای آماتور خود مذاکره با دو بازیکن ما را سرپوش بگذارند که ما همه چیز را خودمان می‌دانیم.

شیرینی در پایان خاطرنشان کرد: این کاش مدعیان حرفه‌ای‌گری کمی از سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن حرفه‌ای‌گری را بیاموزند که هرگز بدون اطلاع ما با میلاد غریبی و خانزاده تماس نگرفته و صحبتی نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)