پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نباید از میزبانی دیدار نهایی جام حذفی فوتبال مغرور شویم، بلکه باید تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار دو برابر کنیم.

سعید شیرینی که پس از قرعه کشی برای تعیین میزبان دیدار نهایی جام حذفی فوتبال مقابل درب سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایستاده بود، در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان پرسپولیس نباید فکر کنند حال که بازی مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، دیدار ساده ای پیش رو دارند.

وی اظهار داشت: فکر می کنم بازی پرسپولیس تهران مقابل ملوان بندرانزلی به جای 10 اردیبهشت ماه، روز 8 اردیبهشت ماه برگزار شود و با توجه به برگزاری دیدار نهایی جام حذفی در روز 15 اردیبهشت ماه، این برنامه شاید ایده آل نباید ولی متعادل است.

سرپرست تیم پرسپولیس در باره بازیکنان مصدوم این تیم گفت: حسین ماهینی، رضا حقیقی و علی کریمی، شرایط خوبی دارند و مهرداد پولادی که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است، به قالب جدیدی برای کفش خود نیاز دارد که این قالب به زودی از خارج از کشور می رسد!

شیرینی در باره حضور نیافتنش در مراسم قرعه کشی فینال جام حذفی و اینکه آیا به دلیل بدشانسی در این مراسم شرکت نکرده است، گفت: 10 دقیقه است که رسیده ام و به هیچ عنوان به چنین خرافاتی اعتقاد ندارم؛ مگر میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال وقتی قرعه بازی مقابل سپاهان اصفهان را برداشت و بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، آبی پوشان به پیروزی رسیدند!؟ مهم پیروزی مقابل حریفان است که این مهم تاکنون محقق شده است.

سرپرست تیم پرسپولیس تهران گفت: قصد داریم روز 31 فروردین ماه از 11 نفر از چهره های ماندگار پرسپولیس تقدیر کنیم. پرسپولیس از ابتدا باشگاه مردمی بوده است و زمانی که اوایل کار تنها بود، همین دوستان به پرسپولیس کمک کردند.

شیرینی افزود: پرسپولیس اکنون 40 میلیون هوادار دارد و استقلالی ها نیز این مساله که هواداران ما بیشتر هستند را به خوبی می دانند!

وی در مورد اردوی پیش از فصل آینده پرسپولیس در کشور پرتغال اظهار داشت: هنوز برگزاری چنین اردویی مشخص نیست، چرا که باید برنامه تیم را از کادر فنی بگیریم و سپس برنامه ریزی کنیم.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می شود در هتل کوثر با زلاتکو کرانچار دیدار داشته است، گفت: هیچ صحبتی با کرانچار نداشتم؛ یحیی گل محمدی مربی موفق و با اخلاقی است و ماندن او در پرسپولیس به نتیجه دیدار نهایی جام حذفی ربطی ندارد و مهم انجام بهترین بازی است.

شیرینی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس تهران برای دیدار نهایی جام حذفی فوتبال، میهمان ویژه ای دارد، گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)