پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل مس مستحق پیروزی بودیم اما هنوز هواداران قدرت واقعی پرسپولیس را ندیده‌اند.

سعید شیرینی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: بدون شک حضور خبرنگاران در عرصه ورزش همیشه باعث شده تا جذابیت و اطلاع‌رسانی به مردم به بهترین شکل انجام شود. خبرنگاران ایرانی بسیار باهوش و بی‌توقع هستند با وجود اینکه همه می‌دانند شغل خبرنگاری در ایران با توجه به سختی کارش، درآمد آنچنانی ندارد به همین دلیل باید به این جوانان و باتجربه‌های عرصه ورزش خدا قوت گفت. ما به جای یک روز خبرنگار باید در سال سه چهار بار از خبرنگاران در عرصه‌های مختلف تقدیر کنیم چون آنها افرادی هستند که ورزش و مردم را با یکدیگر پیوند می‌دهند من این روز را به تمام زحمت‌کشان عرصه قلم تبریک می‌گویم.

شیرینی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت:‌ نتایج هفته سوم کمی استرس به تیم وارد کرده بود چون بچه‌ها می‌خواستند در همین ابتدای کار به صدر جدول برسند اما هواداران مطمئن باشند با وجود کسب پیروزی مقابل مس که مستحق آن بودیم هنوز قدرت واقعی پرسپولیس و جوانانش را ندیده‌اند و با کمی هماهنگی مطمئن باشید تیم با دایی روز به روز خطرناک و مدعی‌تر می‌شود.

وی افزود: تیمی که علی دایی سرمربی آن است فقط به قهرمانی فکر می‌کند چون بچه‌ها می‌خواهند دل هواداران را به دست بیاورند. در سه هفته اول نیز هواداران این موضوع را عینا دیده‌اند و من امیدوارم به عنوان کوچکترین فرد باشگاه پرسپولیس هواداران از هیچ تلاشی برای حمایت از دایی و پرسپولیس دریغ نکنند تا خودشان در انتهای فصل جشن شادی بگیرند و در دور افتخار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شریک باشند. مس تیم بدی نبود اما به نظرم اسیر انگیزه بالای بچه‌های پرسپولیس شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)