پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به این‌که شخصیت قهرمانی پرسپولیس فراتر از آسیاست، تاکید کرد: حضور دایی و کریمی و سایر پیشکسوتان در انتخابات فدراسیون زمینه‌ساز فوتبالی پویا و پاک و سالم خواهد بود.

مجتبی شیری، مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با بازی‌های دوستانه پیشکسوتان عنوان کرد: گردهمایی بازیکنان پیشکسوت زمینه‌ساز یادآوری خاطرات گذشته خواهد بود و برای ما بسیار ارزشمند است. این موضوع باعث تجدید خاطرات می‌شود تا بتوانیم در کنار مربیان باسابقه و پرتجربه بمانیم.

شیری درخصوص وضعیت فعلی تیم‌های پایه پرسپولیس بیان کرد: متاسفانه ۷ ماه است اعضای تیم بدون دریافت هیچ دستمزدی فعالیت می‌کنند. خوشبختانه مدیریت باشگاه پیگیر این مسئله است اما با توجه به اینکه هنوز نتوانستیم مسائل و مشکلات مربوط به تیم را، که از اول فصل با آن روبه‌رو هستیم، حل کنیم نباید توقع داشت تیم نتیجه بگیرد.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان درباره عملکرد پرسپولیس و قهرمانی نیم فصل لیگ بیستم توضیح داد: بابت این قهرمانی بسیار خوشحالم و به اعضای کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم در پایان فصل شاهد تکرار این پیروزی‌ها باشیم و همانند سال‌های گذشته بچه‌ها بتوانند پنجمین قهرمانی تیم خود را جشن بگیرند. این قهرمانی‌های پی در پی نشان می‌دهد شخصیت قهرمانی پرسپولیس فراتر از آسیاست.

او در رابطه با مدعیان قهرمانی و رسیدن لیگ به نیم فصل گفت: تیم‌هایی که جزو پنج تیم ابتدایی جدول هستند پتانسیل لازم برای قهرمانی را خواهند داشت. البته تیمی که توانایی انجام کمترین اشتباهات در طول فصل را داشته و دارای شخصیت قهرمانی باشد همیشه قهرمان خواهد بود.

شیری در رابطه با عملکرد مدافعان تیم پرسپولیس تاکید کرد: تیمی که به واسطه عملکرد خوب دفاع و خط حمله در صدر جدول قرار گرفته نشان دهنده این است که از پتانسیل خوبی در این دو ناحیه برخوردار است.

بازیکن اسبق فوتبال درخصوص انتخابات فدراسیون یادآور شد: اگر خواهان پیشرفت فوتبال کشورمان هستیم و به دنبال فوتبال سالم و پاک می‌گردیم حضور امثال آقایان کریمی و مهدوی‌کیا، دایی و سایر بازیکنان و اسطوره‌های فوتبال کشورمان می‌تواند نوید این مطلب را بدهد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)