پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بر سر دو بند قرارداد این باشگاه با شرکت بهره‌بردار به مشکل خورده و این در حالی است که شاید این موضوع شیشه عمر یکی از دو طرف را در باشگاه پرسپولیس بشکند.

تنش‌ها در باشگاه پرسپولیس میان مسئولان این باشگاه و شرکت بهره‌بردار پرسپولیس که به عنوان اسپانسر فعالیت می‌کند این روزها به اوج خودش رسیده و شاید بتوان راه ندادن نماینده اسپانسر به باشگاه را یکی از عجیب‌ترین تصمیمات مسئولان باشگاه پرسپولیس دانست و این در حالی است که از هفته گذشته این اتفاق رخ داده اما این مسئله امروز رسانه‌ای شده است.

در این راه به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس که بارها نشان داده‌اند فراتر از اختیارات‌شان تصمیم گرفته و رفتار می‌کنند قصد دارند بر خلاف نظر امیررضا خادم معاون وزیر ورزش رفتار کنند و شاید آنها با این کار قصد دارند معاون وزیر ورزش را هم از دایره تصمیم‌گیری برای این باشگاه خارج کنند و مشخص نیست که این افراد به دنبال چه هستند.

قراردادی که میان اسپانسر و مسئولان باشگاه پرسپولیس به امضا رسیده در تاریخ 93/5/5 بوده و این صورتجلسه را همه اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به جز حمیدرضا سیاسی امضا کردند و شاید رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به این روزها از امضای این صورتجلسه که در حضور خادم، گرشاسبی و سایر اعضای هیأت مدیره پرسپولیس نوشته و امضا شده خودداری کرده است.

سیاسی با دو بند این صورتجلسه مخالفت دارد و شاید همین دو صورتجلسه باعث شده تا اختلاف نظر میان شرکت بهره‌بردار پرسپولیس و مسئولان این باشگاه به اوج خودش برسد. مهم‌ترین بندی که سیاسی با آن به مشکل خورده این است که او می‌گوید در صورت پاس نشدن اولین چک اسپانسر قرارداد دو طرف به صورت یک طرفه لغو شود که این موضوع با مخالفت اسپانسر روبه‌رو شده و این در حالی است که در قرارداد هم ثبت شده که اگر چک اسپانسر به هر دلیلی پاس نشد تا 10 روز فرصت برای پاس شدن این چک وجود داشته باشد و در صورتی که این اتفاق نیفتد خادم به عنوان «حکم» حُکم به ادامه یا لغو قرارداد بدهد اما سیاسی می‌خواهد در قرارداد بندی گنجانده شود که اگر یک چک اسپانسر پاس نشد خیلی فوری و سریع این قرارداد باطل اعلام گردد.

موضوع دومی که سیاسی با آن مشکل دارد به اینجا برمی‌گردد که طبق قرارداد باید همه موارد IT و روابط عمومی در حوزه اختیارات اسپانسر باشد تا بتواند از آن درآمدزایی کند اما سیاسی این بند را هم قبول ندارد و این موضوع محل تنش و اشکال شده آن هم در حالی که در قرارداد قید شده که IT و روابط عمومی باید در اختیار اسپانسر باشد.

با این همه از گوشه و کنار شنیده می‌شود که تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به زودی رخ خواهد داد و باید دید در این میان زور کدامیک از طرفین بیشتر است و آیا مسائل پشت پرده در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه پرسپولیس تأثیرگذار خواهد بود یا نه؟!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)