پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هم به پرسپولیس و هم به تیم خودمان به خاطر بازی خوبی که ارایه کردند تبریک می‌گویم.
 
محمود شیعی درمورد شکست یک بر صفر تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم فوتبال بازی کردند به پرسپولیس به خاطر عملکرد خوبش و به تیم خودمان به دلیل اینکه با وجود جوانی خوب بازی کردند تبریک می‌گوییم.
 
وی درمورد اینکه با وجود قانون منع استفاده از بازیکن خارجی در تیم لیگ‌‌های  دسته اولی چطور آنها بازیکن خارجی خود را به میدان فرستادند عنوان کرد: طبق مقررات سازمان لیگ بازیکنی که قبل از  این قانون قرارداد بسته مشمول این مورد نمی‌شود و بازیکن ما می‌تواند به میدان برود.
 
شیعی درمودر تنشی که بین بازیکن پیکان و کریم باقری مربی پرسپولیس به وجود آمد اظهار داشت: از باقری به عنوان بزرگ فوتبال ایران انتظار نداشتیم وارد منطقه بازی شود اما حتما بازیکن ما هم مشکلی داشته که این اتفاق افتاده است ولی باقری نباید این حرکت را می‌کرد.
 
مدیرعامل پیکان در پایان درمورد قضاوت داور گفت: قضاوت داور مشکلی نداشت البته باید ببینیم در صحنه پنالتی تصمیم او درست بوده یا نه و شاید هم او به درستی اعلام پنالتی کرده باشد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)