پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:می‌توانیم در بازی با ذوب آهن برگردیم و در این هفته بچه‌ها خود را از نظر روحی و روانی آماده می‌کنند.

پیام صادقیان درباره وضعیت پرسپولیس پس از شکست مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:رقابت‌ها بسیار سنگین و فشرده است و از ابتدا هم به خوبی می‌دانستیم که نیم فصل دوم رقابت‌ها بسیار نزدیک به هم خواهد شد. اکنون در مکان پنجم قرار داریم و کار سخت‌تر شده است اما شرایط جدول به شکلی است که در یک هفته همه چیز می‌تواند دگرگون شود.

وی درباره غیبت خود در این بازی و نتیجه‌ای که کسب شد، ادامه داد: بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و اینطور نبود که تیم ما سزاوار این شکست باشد. بچه‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و دوندگی زیادی داشتند اما توپ‌ها توی گل نرفت. در یک صحنه هم فکر می‌کنم می‌توانستیم صاحب یک ضربه پنالتی شویم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: از حالا باید به فکر بازی بعدی باشیم. می‌توانیم در بازی با ذوب آهن برگردیم و در این هفته بچه‌ها خود را از نظر روحی و روانی آماده می‌کنند. به هر حال لیگ فراز و نشیب زیادی خواهد داشت ولی با تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران هدفی جز قهرمانی نداریم.

صادقیان درباره بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان گفت: برایم خیلی جالب بود، پرسپولیسی‌های قدیمی زیادی را شناختم. آنچه برای من جالب بود، شعور فوتبالی بود که در بازی آنها دیده می‌شد و مشخص می‌کرد چه فوتبالیست‌های تاپی بودند. در این میان خدایی باید از بدن‌های آماده محمد پنجعلی و مرتضی فنونی‌زاده صحبت کنیم. اصلا فکرش را نمی‌کردم در این سن اینطور بازی کنند.

وی در پایان افزود: فکر می‌کنم این بازی، علی دایی را کم داشت که روی سانترهای مهدوی‌کیا و میناوند، یکی دو تا گل به میلانی‌ها می‌زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)