پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا از تجارب علی دایی که آقای گل جهان است، بهترین استفاده را می‌برم.

پیام صادقیان در خصوص بازی با سایپا اظهار داشت: بدون شک تمام تیم‌های لیگ برتری در روزی که با پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه دو چندانی دارند و می‌‌خواهند روزهای گذشته خود را با یک نتیجه خوب جبران کنند. به همین دلیل ما کار سختی را مقابل سایپا داریم. اما آماده این بازی هستیم و من هم مثل همیشه تشنه گلزنی‌ام.

وی افزود: مطمئن باشید در بازی یکشنبه مقابل سایپا اگر کادر فنی به من اطمینان کند باز هم می‌خواهم موثر باشم و بتوانم برای پرسپولیس گلزن یا گل‌ساز باشم. خوشبختانه از سایپا شناخت خوبی داریم و قطعا به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالی که برای موفقیت در پرسپولیس از چه کسانی کمک می‌گیرید، گفت: من سال‌ها در ذوب‌آهن توپ زده‌ام و با وجود جوانی‌ام آنقدر هم بی‌تجربه نیستم اما ما مربی‌ای به نام علی دایی داریم و قطعا از تجارب آقای گل جهان بهترین استفاده را می‌کنم.

وی افزود: بالاخره بازی در پرسپولیس و زدن اولین گل برای این تیم سختی خاص خودش را دارد اما من بدون استرس به هدفم رسیدم و حالا هم آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است تا اگر خدا بخواهد در جام جهانی هم حضور داشته باشم. کار خیلی سخت است اما من هم می‌خواهم در این کار سخت با تلاش برای پرسپولیس سربلند باشم که قطعا به هدفم خواهم رسید.

صادقیان در پایان درباره عکس‌العمل هواداران در بازی اول نسبت به خودش نیز، گفت: من همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته‌ام. ولی هواداران پرسپولیس با شعرهای‌شان من را غافلگیر کردند. به همین دلیل دوست داشتم در بازی با مس به هر طریقی که شده آنها را شاد کنم که خدا را شکر به هدفم رسیدم. بالاخره وقتی روی سکوها شور و نشاط باشد هر بازیکنی انگیزه می‌گیرد که من هم تا آنجایی که توانستم زحمت کشیدم و بعد از حضور در ترکیب اصلی، گلزنی هم کردم اما هنوز برای ادامه راه کار سختی در پیش دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)