پرسپولیس نیوز : هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حاشیه داشتم به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول انتخاب نمی‌شدم.

پیام صادقیان پیرو اظهارات اخیرش در مورد محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من حرف خاصی نزدم و مشکلی هم با مدیرعامل پرسپولیس ندارم. آقای رویانیان طبق هماهنگی با من به منزل ما آمد و من هم از او ناراحت نیستم ولی فکر می‌کنم زندگی شخصی افراد به خودشان ارتباط دارد. نمی‌خواهم بگویم کار رویانیان بد بوده و او به عنوان بزرگ‌تر من قابل احترام است ولی باید بگویم که من بازیکن حاشیه‌داری نیستم.

وی در ادامه افزود: به طور کامل حواسم به فوتبال است و حاشیه‌ای ندارم. اگر حاشیه داشتم توسط خیلی‌ها به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول انتخاب نمی‌شدم. من روی فوتبالم تمرکز کرده‌ام و عملکردم در نیم فصل اول همه چیز را نشان می‌دهد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال دعوتش به اردوی تیم ملی گفت: من شنیده‌ام که قرار است به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شوم. انصافاً باید در همین اردو هم دعوت می‌شدم ولی به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم. تلاش خودم را در بازی‌های آینده ادامه می‌دهم و امیدوارم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)