پرسپولیس نیوز : هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای بازی مقابل نفت تهران وضعیت مبهمی دارد، ابراز امیدواری کرد که به این مسابقه برسد.

پیام صادقیان در مورد آخرین وضعیت خود گفت: متاسفانه از ناحیه کمر و پهلو درد دارم و هنوز به صورت کامل خوب نشده‌ام. زیر نظر پزشک تیم مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم تا روز جمعه شرایط بازی را پیدا کنم، البته هنوز وضعیتم به طور کامل مشخص نیست و نمی‌دانم به بازی با نفت می‌رسم یا خیر.

او در پاسخ به این سوال که «بهتر نیست در این بازی استراحت کنی؟» خاطرنشان کرد: من دوست دارم بازی کنم و نمی‌خواهم حتی یک بازی را هم از دست بدهم اما از طرفی نمی‌خواهم بازی کردنم پیشمانی به بار بیاورد و مصدومیتم شدیدتر شود. فعلاً که چیزی معلوم نیست اما صبر می‌کنم تا ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. اگر پزشکان بگویند مشکلی برای بازی ندارم، احتمالاً بازی خواهم کرد.

صادقیان در مورد بازی حساس پرسپولیس با نفت گفت: قطعا بازی سختی پیش رو داریم. نفت امسال خیلی خوب نتیجه گرفته و قطعاً مقابل ما دست و پابسته نیست. نقطه قوت بازیکنان نفت دوندگی‌شان در زمین است و گل محمدی هم مقابل تیم سابقش انگیزه دارد اما تلاش می‌کنیم تا از زمین برنده بیرون بیاییم و روند روبه رشد خود را ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)