پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس شایعه بیماری قلبی‌اش را تکذیب کرد و گفت: آنهایی که این شایعات را درست می‌کنند دنبال بر هم زدن تمرکز من هستند.

پیام صادقیان در خصوص این شایعه که مشکل قلبی دارد و نباید فوتبال بازی کند گفت: واقعا نمی دانم این شایعات از کجا بیرون می آید. می خواهم این موضوع را پیگیری کنم تا ببینم چه کسی چنین خبری را منتشر کرده است. مشکل قلبی ندارم و اگر چنین مشکلی وجود داشت مطمئن باشید اجازه نمی دانند در لیگ برتر بازی کنم.

او در این خصوص که می گویند پدرش هم مشکل قلبی داشته و این بیماری ارثی است تاکید کرد: من توجهی به این شایعات ندارم و کسانی که چنین مسائلی را بدون آگاهی مطرح کرده اند به خدا واگذار می کنم. قبل از شروع فصل تمام بازیکنان لیگ برتری باید تست بدهند و من هم تست های مختلفی را انجام دادم که تست قلب هم شامل آنها بود .اگر مشکل قلبی دارم پس چرا آزمایش هایی که گرفته شد چنین چیزی را نشان نداد؟ عده ای چشم ندارند موفقیتم را ببینند به همین دلیل حاشیه درست می کنند ولی توجهی به این مسائل ندارم.

هافبک پرسپولیس در خصوص برد این تیم مقابل پدیده گفت: پرسپولیس جام حذفی را جدی گرفته و از طریق این جام هم می توان به آسیا راه یافت به همین دلیل قهرمانی در حذفی برای ما بسیار مهم است. خوشبختانه اولین گام را محکم برداشتیم و بازیکنانی که در این چند هفته فرصت بازی نداشتند به خوبی توانستند خودشان را ثابت کنند.

صادقیان در خصوص بازی روز یکشنبه با راه آهن عنوان کرد: باید این بازی را ببریم و کسر امتیاز هم انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده است. این درست که کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی خوب نیست ولی باید 3 امتیاز را بگیریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)