پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس اعتقاد دارد که پاس گلش به محسن مسلمان یکی از بهترین پاس‌های دوران فوتبال او بوده است.

پرسپولیس در روزی که نیاز مبرمی به 3 امتیاز دیدار با سایپا داشت توانست حریف خود را مغلوب کرده و انتقام شکست دور رفت را بگیرد. در این مسابقه پیام صادقیان، هافبک تکنیکی سرخپوشان باز هم یکی از بازی‌های خوبش را انجام داد و در حالی که بازی گره خورده بود با یک پاس گل فوق‌العاده پایه‌گذار تنها گل بازی شد.

 اول از پاس گلی که دادی شروع کنیم. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند در آن شرایط سخت توپ را آنطور سانتر کنی …

لطف خدا بود که این پاس را دادم. من بارها گفته‌ام که هنرم روی دادن پاس گل است و همیشه دوست دارم برای بازیکنان موقعیت گل ایجاد کنم. خدا را شکر که این پاس تبدیل به گل شد تا هواداران هم خوشحال شوند. البته یک چیز را تا یادم نرفته بگویم. من این پاس گل را به سیدجلال حسینی و دخترش نورا تقدیم می‌کنم که به تازگی به دنیا آمده است.

در آن زمان قصد داشتی توپ را زودتر سانتر کنی؟

بله همین‌طور است. من بعد از اینکه 2 بازیکن سایپا را دریبل کردم به گوشه محوطه جریمه رفتم و می‌خواستم توپ را سانتر کنم اما دیدم کسی در محوطه جریمه سایپا نیست. وقتی چند لحظه مکث کردم محسن مسلمان را دیدم که اضافه شده و خوشبختانه پاسم دقیقاً افتاد روی سر او.

ظاهراً با مسلمان خیلی هماهنگ هستید…

به هر حال ما قبلاً نیز هم‌بازی بودیم و خیلی راحت او را پیدا می‌کنم.

واکنش مسلمان بعد از بازی چه بود؟

محسن بابت این پاس گل از من تشکر کرد. البته قبل از بازی به مسلمان گفتم تو پاس بده تا من هم گل بزنم ولی برعکس شد. با این حال خوشحالم که 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

با اینکه خوب پاس گل می‌دهی اما در گلزنی کمی بدشانس هستی…

دقیقاً همین‌طور است. من می‌خواستم گل بزنم ولی مثل اینکه قسمت نبود. با این حال مهم این است که 3 امتیاز را گرفتیم. در مورد پاس گل هم باید بگویم که این یکی از قشنگ‌ترین پاس گل‌های دوران فوتبالم بود و خوشحالم که در برد پرسپولیس سهم داشتم.

چرا بازی گره خورده بود؟

سایپا در زمین خودش جمع شده بود و چشم به ضدحملات داشت. ما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و به سیم آخر زدیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

 پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

امیدوارم این اتفاق رخ دهد. البته رقیبان سرسختی داریم که پابه‌پای ما پیش می‌آیند. با این حال امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس هواداران این تیم خوشحال شوند.

در پایان دیدار پرسپولیس – سایپا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدی. در این مورد چه صحبتی داری؟

من در بازی قبل هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و باید بگویم که اگر خوب بازی می‌کنم به کمک دیگر بچه‌ها هم مربوط می‌شود.

 فردوسی‌پور هم در جریان این بازی حسابی از تو تعریف کرد…

عادل خان به من لطف دارد. به هر حال او سال‌ها است که گزارش می‌کند و آنقدر فهم فوتبالی دارد که بفهمد چه کسی خوب بازی می‌کند. من از فردوسی‌پور تشکر می‌کنم.

 فکر می‌کنی برای رسیدن به تیم ملی چقدر باید منتظر بمانی؟

در این مورد همه چیز را به آن بالایی سپردم و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

 فکر نمی‌کنی بعضی‌ها باعث شده‌اند که تو از تیم ملی دور بمانی؟

من کاری به این مسائل ندارم و فقط از خدا می‌خواهم که کمکم کند. من از فرد خاصی نام نمی‌برم ولی اگر کسی جلوی دعوت شدنم به تیم ملی را گرفته است، خدا جوابش را بدهد. من خودم مدعی نیستم که باید دعوت شوم یا نشوم و بهتر است در این مورد کارشناسان، هواداران، خبرنگاران و مردم نظر بدهند. به هر حال همه می‌دانند که من شایسته هستم یا خیر و خودم قضاوتی ندارم.

اما دعوت نشدن به تیم ملی در همین فصل به فوتبال تو ضربه خواهد زد…

نمی‌دانم چه بگویم. هر چه قسمت باشد همان خواهد شد. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و بازیکنی که خوب باشد را دعوت می‌کند. قطعاً اگر به تیم ملی دعوت شوم که خوشحالم می‌شوم و اگر هم دعوت نشدم برای تیم ملی آرزوی موفقیت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)