پرسپولیس نیوز : هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این بازی به تیر دروازه زدم و با توجه به روندی که در این دو بازی داشتم، امیدوارم در بازی با مس کرمان اگر بازی کردم، به تور دروازه بزنم.

پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بازی خوبی بود ولی دو امتیاز مفت از دست دادیم. باید دو، سه گل می‌زدیم و بر می‌گشتیم. خودم هم یکی به تیر دروازه زدم. بازی قبل هم موقعیت تک به تک داشتم، به امید خدا بازی بعد به تور دروازه می‌زنم.

وی درباره تغییری که در روند بازی با حضور او ایجاد شد ادامه داد: من تلاش می‌کنم خواسته کادر فنی را اجرا کنم. جوان هستم اما تجربه دارم و سعی می‌کنم بهتر از بازی‌هایی که در ذوب آهن انجام دادم را در پرسپولیس به نمایش بگذارم. برای این بازی هم انگیزه زیادی داشتم چون برای بعضی این شائبه وجود داشت که کم کاری کنم، به خاطر همین تمام توانم را گذاشتم. در واقع برای اینکه خوب باشم، دنبال کار خاصی نیستم و سعی می‌کنم فوتبال خودم را بازی کنم.

هافبک نفوذی پرسپولیس درباره تفاوت عملکرد سرخپوشان در دو نیمه، تصریح کرد: به نظرم در مجموع خوب و روان بازی کردیم ولی شاید تفاوت بین دو نیمه و آب و هوای خشک اصفهان مربوط می‌شود که وقتی بچه‌ها به آن عادت کردند شرایط بهتر شد. خیلی هم تلاش کردند و موقعیت‌ها حاصل همین تلاش‌ها بود ولی افسوس که به گل نرسیدیم.

صادقیان در مورد جو ورزشگاه نسبت به خود گفت: حساسیت‌ها روی عوض کردن تیم فقط برای ایران است. باید حرفه‌ای به موضوع نگاه کرد. من از بچگی در ذوب آهن بودم. آنجا رشد کردم و خود تیم و هوادارانش برای من عزیز هستند. زمانی رسید که احساس کردم باید شرایطم را تغییر بدهم. البته مشکل خاصی هم پیش نیامد. تعداد انگشت شماری حرف‌هایی زدند ولی در کل با خاطره خوبی از این بازی برگشتم.

وی در پایان افزود: از هواداران می‌خواهم تحمل داشته باشند و شک نکنند با حمایت آنها پرسپولیس از این بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)