پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس تاکید کرد انگیزه‌اش را از دست نداده و می‌خواهد در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شود.

پیام صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردی در بین بازیکنان دعوت نشده به تیم ملی نباشی گفت: راستش را بخواهید فکر می‌کردم این‌ بار به تیم ملی دعوت شوم ولی وقتی فهرست تیم ملی اعلام شد متوجه شدم که در بین دعوت ‌شده‌ها قرار ندارم. از اینکه در تیم ملی بزرگسالان نیستم شاید کمی ناراحت باشم ولی این موضوع باعث نمی شود تا انگیزه‌ام را از دست بدهم و به اندازه کافی زمان دارم تا خودم را به مربیان تیم ملی ثابت کنم.

وی در شرایطی به تیم ملی دعوت نشده که خیلی‌ها از کارلوس کی‌روش بابت دعوت از بعضی از بازیکنان مصدوم و ناآماده انتقاد کرده‌اند. صادقیان در این خصوص عنوان کرد: من نمی‌توانم در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نظر بدهم چون این بازیکنان براساس تفکرات کی‌روش دعوت شده‌اند و باید به عقاید این مربی احترام گذاشت. درست نیست که من بخواهم در مورد بازیکنان تیم ملی حرف بزنم. من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم و تلاش می‌کنم تا به تیم ملی برسم. وقتی اسم من در بین دعوت شده‌ها نیست یعنی باید بیشتر زحمت بکشم، برای اینکه کی‌روش مرا دعوت کند باید از این بهتر باشم و مطمئن باشید خودم را به سرمربی تیم ملی ثابت خواهم کرد.

صادقیان در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص حضور در تیم امید ایران گفت: خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و تمرینات را به صورت منظم انجام می‌دهیم. تمامی نفراتی که دعوت شده‌اند جزو بازیکنان آماده لیگ هستند و امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را در عمان انجام دهیم. من در تیم امید هم انگیزه دارم و اگر اینجا خوب کار کنم مطمئن به تیم بزرگسالان هم راه پیدا خواهم کرد.

هافبک پرسپولیس در پایان در مورد نوسان این تیم در نتیجه‌گیری گفت: من معتقدم تا اینجا بد نتیجه نگرفتیم و در چند بازی با بدشانسی و اشتباهات داوری امتیاز از دست دادیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد الان صدرنشین یا دوم جدول بودیم. با این حال باید بگویم که وضعیت پرسپولیس نگران‌کننده نیست و ما فقط 4 امتیاز با صدرجدول فاصله داریم. اگر 3 بازی پایانی در نیم فصل اول را ببریم شرایط بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)