پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس با بیان اینکه بدشانسی به سراغم آمده و باعث شده در چند هفته اخیر نتوانم برای تیمم گلزنی کنم، گفت: امیدوارم در دیدار با فولاد گسترش از این شرایط دور شده و دوباره پایم به گلزنی باز شود.

پیام صادقیان، بازیکن تکنیکی پرسپولیس با اشاره به مشکلاتی که بین او و عمران‌زاده پس از دربی بوجود آمد، گفت: بازی دربی تمام شده و دوست ندارم این ماجرا ادامه داشته باشد. عمران‎زاده هم به این موضوع توجه داشته باشد. واقعا نمی‌خواهم درباره او حرفی بزنم اما عمران‎زاده چیزهایی می‎گوید که نمی‌دانم چطور با آن کنار بیایم.

وی با طرح این پرسش که واقعا چرا باید از حنیف عمران‌زاده پیراهن یادگاری بگیرم؟، ادامه داد: از بازیکنان بزرگتر از او هم پیراهن نمی‌گیرم.

صادقیان  همچنین با اشاره به دیدار دبی گفت: در اینکه بازی خوبی نبود، حرفی نیست؛ انتظار داشتیم بازی جالب‌تری باشد اما همه چیز برخلاف تصورم پیش رفت. استرس بالا باعث شد بازی خوبی از بازیکنان شاهد نباشیم.

وی در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تصریح کرد: گسترش تیم خوب و جوانی است که فوتبال هجومی و روبه جلو را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم در این بازی هم شاهد همان سیستم هجومی توسط این تیم باشیم. به نظرم می‌توانیم پیروز میدان لقب بگیریم.

بازیکن تیم پرسپولیس در پایان یادآور شد: به نظرم بدشانسی به سراغم آمده و باعث شده در چند هفته اخیر نتوانم برای تیمم گلزنی کنم وگرنه به خوبی به دفاع حریف هجوم می‌برم اما ضرباتم یا به تیرک می‎خورد یا از دست می‎رود. امیدوارم در این بازی بتوانم گل هم بزنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)