پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی هفته دوم مقابل ذوب آهن لحظه شماری می کنم.

پیام صادقیان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من با توجه به قرعه‌کشی لیگ برتر ما باید با یک روز سخت کارمان را در لیگ برتر شروع کنیم. به نظرم کار بسیار سختی را مقابل تراکتورسازی با انگیزه داریم و مطمئن باشید 100هزار هوادار به ورزشگاه آزادی می‌آیند.

وی افزود: ما قطعاً منتظر 100هزار هوادار هستیم چون آنها می‌خواهند پرسپولیس جدید را ببینند و مخصوصاً تیم دایی را حمایت کنند. مطمئن باشید ما هم می‌خواهیم نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم و با یک بازی خوب و روان فقط به برد تراکتورسازی فکر می‌کنیم.

صادقیان ادامه داد: خوشبختانه شرایطم در پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود و هرگز نگران آینده نیستم. منتظر هستم با این جو صمیمانه برای پرسپولیس به میدان بروم و گل‌زنی کنم.

صادقیان یادآور شد: برخی‌ها می‌گویند ما بدشانس هستیم که به تیمی مثل تراکتورسازی در اولین گام برخورد کرده‌ایم اما من مخالف این موضوع هستم. ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و دنبال این گونه مسائل نباشیم که ای کاش با این تیم اول بازی می‌کردیم و یا آن تیم همه قابل احترام هستند و مقابل پرسپولیس چند برابر با انگیزه‌اند.

مهاجم قرمزپوشان تأکید کرد: از طرف دیگر ما هفته دوم باید مقابل ذوب‌آهن قرار بگیریم. مطمئن باشید من در هفته دوم سعی می‌کنم فوتبال خاصی را مقابل آنها به نمایش بگذارم. پس از الآن برای آن بازی لحظه‌شماری می‌کنم. 100درصد انگیزه دارم تا مقابل ذوب‌آهن خودم را نشان دهم البته هیچ دلخوری هم ندارم ولی چون پرسپولیسی‌‌ام می‌خواهم بهترین بازی خودم را نشان دهم. البته به ذوب‌آهن احترام می‌گذارم چون آنها تیمی بسیار خوب و سخت‌کوش هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)