پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جو پرسپولیس صمیمانه است.

پیام صادقیان  درباره شرایط پرسپولیس اظهارداشت: وضعیت تیم ما خوب است. بازیهای دوستانه خوبی برگزار کرده ایم و فشار تمرینات هم کم شده تا برای شروع لیگ آماده شویم.

وی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور ادامه داد: بازی سختی است. دیدارهای پرسپولیس و تراکتور همیشه حساس و جالب بوده و قطعا این بازی هم دیدنی از آب در می آید. امیدوارم هر دو تیم خوب بازی کنند و تماشاگرانی که برای تماشای این بازی به استادیوم می آیند راضی برگردند.

صادقیان درخصوص تقابل با همشهریانش گفت: 3 سال است که مقابل همشهریانم بازی می کنم. تراکتور تیم خوبی است و من هم همشهریانم را دوست دارم اما الان به پرسپولیس متعهدم و باید بهترین بازیهایم را برای این تیم به نمایش بگذارم.

وی افزود: خوشبختانه جو پرسپولیس خیلی صمیمانه است. من از حضور در این تیم راضی هستم و الان هم شرایط خوبی دارم. کاملا آماده هستم و به خوبی در پرسپولیس جا افتاده ام.

صادقیان درباره اینکه آیا برای بازی مقابل 100 هزار تماشاگر استرس دارد؟ گفت: اصلا استرس ندارم. از نظر روحی و روانی کاملا آماده بازی با تراکتور هستم.

مهاجم پرسپولیس درخصوص اینکه باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس حق رشد خواسته، خاطرنشان کرد: اصلا در جریان این موضوع نیستم. نمی دانم منظور مسئولان ذوب آهن از حق رشد چیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)