پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس و مهاجم تیم فوتبال صبای قم به عنوان بهترین‌های دیدار ۲ تیم در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال انتخاب شدند.

در پایان دیدار پرسپولیس – صبای قم پیام صادقیان، هافبک گلزن پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن فنی زمین و فرید کریمی،‌ مهاجم تیم صبای قم به عنوان بهترین بازیکن اخلاق مسابقه انتخاب شدند.

نیلسون، دروازه‌بان تیم پرسپولیس هم که تصور می‌کرد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده در مراسم تقدیر از برترین‌های بازی حاضر شد اما پس از اینکه به او اعلام کردند که چنین چیزی صحت ندارد، با ناراحتی به رختکن رفت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 

 پیام صادقیان پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم و انتخاب به عنوان فنی‌ترین بازیکن زمین در پاسخ به سؤال عادل فردوسی پورکه پرسید امروز از دستش استفاده نکرد، گفت: از دستم استفاده نکردم. خواهش می‌کنم برای من داستان درست نکنید. چشم دستم را دیگر طبق گفته شما کنترل می‌کنم.

وی در مورد اتفاقات مسابقه خاطر نشان کرد: بازی خیلی سختی بود. درست است که 3 گل زدیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. خیلی فشار آوردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

صادقیان در پاسخ به این سؤال که اگر پنالتی صبای قم گل می‌شد آیا جریان مسابقه فرق می‌کرد، اظهار داشت: 100درصد این مسئله باعث می‌شد شرایط مسابقه فرق کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نیلسون کوریا به دلیل اینکه به عنوان مرد اخلاق انتخاب شده بود او به اینجا آمد اما نظر مسئولان در پایان تغییر کرد و جایزه را به فرید بهزادی کریمی دادند و او رفت خاطر نشان کرد: از این مسئله اطلاع ندارم، حتما نیلسون را صدا زدند که او به اینجا آمد حالا چه می‌شود که یک سکه هم به او می‌دادند!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)